سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی بازی Eqqo

بازی‌های موبایلی امروزه طرفداران خاص خود را دارند و همین امر سبب شده تا شرکت‌های تولیدکننده بازی سعی کنند بهترین‌ها را به بازار ارائه دهند و کاربران خو را به نوعی به دام بیاندازند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی‌های موبایلی امروزه طرفداران خاص خود را دارند و همین امر سبب شده تا شرکت‌های تولیدکننده بازی سعی کنند بهترین‌ها را به بازار ارائه دهند و کاربران خو را به نوعی به دام بیاندازند.

در بین بازی های بیشمار موبایلی بازی هایی پیدا می شوند که احساسی بوده و گیمر را را مجذوب خود کنند، و از این رو باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با برخی از بازی های موجود در بازار آشنا نماید و امروز به سراغ معرفی بازی Eqqo رفته است ، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

بازی Eqqo

بازی احساسی و زیبای eqqo یکی از بازی‌های خوب اندروید است و با داستان خود بهتر هم شده و با طراحی محیط، گرافیک و گیم پلی خود خیلی‌ها را مجذوب خود می‌کند.


دانلود کنید: بازی پرطرفدار Zombie Derby 2 


هدف کلی داستان رساندن یک تخم مرغ به درختی موسوم به درخت مادر است که در این راه چالش‌های زیادی وجود خواهد داشت. مادر روایتگر داستان بازی است و فضای هنری این بازی اندروید، ساعت‌ها بازیکنان را درگیر خودش می‌کند.

داستان این بازی توسط مادر EQQO روایت می‌شود و با الهام گیری از افسانه‌ها و معماری باستانی اتیوپی، توانسته است فضاسازی بسیار هنرمندانه‌ای را صورت دهد.

چنین روندی باعث ایجاد روایتی می‌شود که این پسرک باید با همراه مادرش آن را طی کند و چشمان نابینای خود را به دست کنترل مادرش بسپارد.

شما در واقع هدایتگر این پسر نابینا هستید و باید با عبور دادن وی از موانع و پازل‌های مختلف، بتوانید تخم مرغ خواسته شده توسط درخت مادر را سالم به مقصد برسانید.


بشناسید و دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران


این روایت کلی داستان بازی را شامل می‌شود و می‌توان گفت که به بهترین شکل ممکن توسط عناصر هنری بازی، پوشش داده شده است.

در بین راه، پازل‌های بازی راحت‌ترین موانع شما هستند و شیاطین بازی از هر کاری برای جلوگیری از حرکت شما استفاده می‌کنند.

لحظه به لحظه بازی به صورت هنرمندانه دنبال می‌شود و یکی از بهترین آثار این سبک را در پلتفرم موبایل شاهد هستیم.

شهر‌ها دارای اتمسفری دلهره آور است که باعث ترس پسرک می‌شود و کلمات مادرش او را آرام‌ می‌کند.


دانلود کنید: بازی Drift Zone: Trucks برای اندروید


رابطه این مادر و فرزند بسیار احساس است و باعث شگفتی شما خواهد شد.

اهریمن‌های بازی طوری طراحی شده‌اند که همواره جهان بازی را سیاه و کدر می‌کنند و باعث می‌شود که راه صحیح قابل تشخیص نباشد.

در این هنگام باید به چشمان مادر اعتماد و نیرو‌های تاریکی را دفع کنید.

شما باید به صورت استراتژیک مسیر حرکتی پسرک را طوری تعیین کنید که گرفتار تله‌ها نشوید و شانسی برای حل کردن پازل‌ها داشته باشید.

شما کنترلی روی دیالوگ‌ها ندارید و در حالت کلی باید به نحوه روایت داستان از زبان مادر، گوش فرا دهید.

بازی EQQO را می‌توان اثر جالب توجهی دانست که روایت گیرا و جذابی دارد و همه عناصر در خدمت داستان هنری بازی قرار گرفته‌اند.

این بازی برای اندروید قابل دانلود است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.