سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه شهرداران به مشکلات مردم

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار قزوین بر ضرورت توجه شهرداران به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی فرخزاد معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار در همایش شهرداران استان گفت:شهرداری‌ها از نهاد‌هایی هستند که همواره با مردم ارتباط تنگاتنگی دارند و توجه به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع جزو رسالت‌های اصلی آنهاست.

فرخزاد با اشاره به وجود نیرو‌های مازاد در شهرداری‌ها گفت: شهرداران بایددر رابطه با جذب نیرو دقت بیشتری داشته باشند و از جذب افراد ناکارآمد خودداری نکنند.

فرخ زاد با اشاره به صدرو پروانه برای زمین‌های قولنامه‌ای افزود: نامه‌ها و بخش نامه‌هایی در این رابطه صادرو با دستگاه قضایی به عنوان متولی این امر گفتگو شده است که باید برای رسیدن به نتیجه منتظر ماند.

معاون امور هماهنگی استاندار همچنین به موضوع باز آفرینی و احیای بافت‌های ناکارآمد اشاره کرد و خواستار توجه به این موضوع و بهره مندی ازظرفیت‌های شهری شد.

در ادامه این نشست پیمان پیر مرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری هم گفت: تامین مصالح برای اجرای پروژه‌ها به عنوان یکی از بخش‌های مهم فعالیت شهرداران است.

پیرمرادی به اختلاف مالی پیمانکاران با شهرداران نیز اشاره کرد و افزود:شهرداران باید در انتخاب پیمانکاران دقت کنند و قوانین نظام اجرایی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین هم در این جلسه با اشاره به مشکلات کم آبی گفت: ۳۰ درصد ازمنابع آبی در اختیار شهرداری هاست که برای استفاده از این منابع برای آبیاری فضا‌های سبز شهری باید دقت کرد.

انتهای پیام/

همایش شهرداران استان قزوین

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.