سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری؛

رکورد حرکت یکضرب وزنه برداری جهان شکسته شد

رکورد حرکت یکضرب دسته ۹۴ کیلوگرم قهرمانی جهان به صورت غیر رسمی توسط مرادی شکسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور (جام شهدای مدافع حرم) با رقابت وزنه برداران دسته 94 در دو گروه (AوB) پیگیری شد.

دومین روز از مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت 16:00 امروز (سه شنبه 5تیرماه) با رقابت وزنه برداران اوزان 94 کیلوگرم رده های سنی جوانان و بزرگسالان در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در دسته 94 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و جوانان 17 شرکت کننده حضور داشتند که در نهایت سهراب مرادی از تیم بیمه رازی با مجموع 430 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

او در حرکت یکضرب وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد، در حرکت دوضرب موفق به ثبت وزنه 240کیلوگرم شد و با مجموع 430 کیلوگرم مقام اول هفته نخست لیگ برتر را به دست آورد.او همچنین موفق شد با ثبت این رکورد به میزان 2 کیلو گرم رکورد حرکت یکضرب، هفت کیلوگرم حرکت دوضرب و سیزده کیلوگرم رکورد مجموع جهان را به صورت غیر رسمی تغییر دهد.

البته با توجه به اینکه مسابقات لیگ ایران تحت نظارت فدراسیون جهانی برگزار نمی شود این رکورد مرادی نمی تواند جنبه رسمی داشته باشد.

یکی از نکات عجیب این مسابقات این بود که کیانوش رستمی در حرکت دو ضرب نتوانست سه بار وزنه های 225 و 227 کیلوگرم را بالای سر ببرد تا به صورت ناباورانه از گردونه مسابقات کنار برود.

انتهای پیام/

رکورد شکنی مرادی در روز حذف رستمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.