سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

معامله پوگبا و وراتی در بازار نقل و انتقالات

مسئولان تیم های منچستریونایتد و پاریس سن ژرمن در تلاشند تا در نقل و انتقلات تابستانی 2 بازیکن را میان یکدیگر منتقل کنند. بر اساس این توافق پوگبا از تیم منچستریونایتد با مبلغی نزدیک به 118 میلیون دلار راهی تیم فرانسوی خواهد شد و در ادامه نیز پاریسی های وراتی را واگذار خواهند کرد. در ادامه اما پاریس سن ژرمن باید برای جذب پوگبا مبلغی نزدیک به 89 میلیون دلار را به شیاطین سرخ واگذار کند.

ساری به چلسی پیوست

به تازگی شایعاتی مبنی بر پیوستن ساری ،سرمربی سابق باشگاه ناپولی به چلسی منتشر شده است و این شایعه بیان می کند که این سرمربی با 6 میلیون دلار برای یک فصل فوتبال در این تیم حضور خواهد داشت. چلسی در نقل و انتقالات تابستانی تلاش می کند تا آنتونیو کونته را از تیم خود خارج  و سرمربی برای فصل بعدی فوتبال اروپا جایگزین او کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت ساندرو مشخص شد

به تازگی برخی از تیم های لیگ برتر انگلیس از جمله، منچستریونایتد و چلسی در تلاش اند تا در نقل و انتقلات تابستانی آلکس  ساندرو را جذب کرده و به تیم خود آورند. در ادامه اما قیمت این بازیکن مشخص شده و هر تیم باید برای جذب او مبلغی حدود 70 میلیون دلار را به یوونتوس پرداخت کند.

شیاطین سرخ مشتاق به جذب کواچیچ

مسئولان تیم منچستریونایتد به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات داغ تابستانی متئو کواچیچ را جذب کرده و به تیم خود آورند اما تیم اسپانیایی از این انتقال به نوعی جلوگیری می کند. کواچیچ تلاش می کند تا در نقل و انتقالات از رئال مادرید جدا شده و به تیمی برای حضور در ترکیب اصلی آن بپیوندد اما فرنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مانع این انتقال شده و او را یکی از بازیکنان اصلی این تیم میداند.

هررا به رئال می پیوندد

جولین لوپتگی سرمربی باشگاه رئال مادرید در اولین تلاش خود پس از آن که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد به دنبال آن است تا هکتور هررا بازیکن تیم ملی مکزیک و یکی از بهترین های جام جهانی 2018 را جذب کرده  و به تیم خود آورد.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و حواشی پنج لیگ برتر اروپایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.