سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در شیراز

نخستین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  یاسر جمالی معاون صدای مرکز فارس و دبیر جشنواره گفت: ستاد مستقر در رادیو فارس با هدف تحقق بیانات مقام معظم رهبری در تبیین جایگاه شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) با عمق بخشیدن به محتوای برنامه سازی در حوزه‌های معارفی، اجتماعی، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در بین برنامه سازان اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در شیرازکرده است.

وی بیان کرد: این جشنواره در بین رادیو‌های مراکز استان‌ها و رادیو‌های سراسری و همچنین در بخش مردمی آثار تولیدی را می‌پذیرد و سپس آثار دریافتی با حضور داوران و کارشناسان سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو فارس ارزیابی و برنامه‌های برتر انتخاب می‌شوند.

معاون صدای مرکز فارس و دبیر جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره رادیویی، بخش‌ها و قالب‌های برنامه سازی که به رقابت می‌پردازند شامل، نمایش کوتاه، برنامه‌های ترکیبی، فیچر و مستند گزارشی، آنونس، متن رادیویی، مردمی و عکس برای رادیو نما است.

جمالی اهداف و موضوعات جشنواره چلچراغ شیراز را تبیین جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم (ع) در ایران اسلامی، بزرگداشت شخصیت والای حضرت احمدبن موسی (ع)، معرفی جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی و عکس‌های خاطره انگیز از فضای حرم مطهر و اشاعه فرهنگ زیارت دانست و افزود: نحوه ارسال آثار از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.fars.irib.ir یا از طریق فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۱۷۰۲۰۵۳۲۰ انجام می‌شود.

معاون صدای مرکز فارس و دبیر جشنواره ادامه داد: علاقمندان برای آشنایی بیشتر با موضوعات و چگونگی تولید و ارسال آثارمی توانند به پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای فارس با شبکه اجتماعی @chelcheraghe shiraz مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: هنرمندان علاقه‌مند به حضور در جشنواره تا ۱۵ مردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند که نتایج و اختتامیه در ۸ شهریور ۹ ماه امسال همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.