سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت و دستگیری سوداگران مرگ در خوزستان/کشف بیش از 150 کیلوگرم هروئین

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان یک سوداگر مرگ به هلاکت رسید و یک تن دیگر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) بلافاصله پس از مطلع شدن از انتقال يک محموله مواد مخدر به کلانشهر اهواز پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ به ماموران ابلاغ گردید.

وی با اشاره به انجام یک عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و استقرار در محور "اهواز – اندیمشک" و کنترل نامحسوس خودروهای عبوری طی بامداد امروز، 3 تیرماه اذعان کرد: ماموران موفق شدند پس از ساعت ها تلاش، خودروی پژو پارس حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف نمایند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: قاچاقچیان مسلح موادمخدر پس از ورود به کمین پلیس، برای فرار از دست قانون اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند و با تیراندازی متقابل یک قاچاقچی به هلاکت رسید و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

سردار عباس زاده به انجام بازرسی از خودروی قاچاقچیان اشاره و تصریح کرد: در این بازرسی یک قبضه اسلحه کلت با مهمات مربوطه و مقدار 159 کيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط موادمخدر در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
درود