فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 4 سوداگر مرگ طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، موفق به شناسایی 2 محموله موادمخدر شدند و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی به انجام اقدامات تخصصی و شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و مشترک با پلیس شهرستان های ماهشهر و آغاجری موفق شدند 111 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در یکی از محورهای ورودی شهرستان ماهشهر کشف کنند و در این خصوص 2 دستگاه خودرو سواری را متوقف نمایند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان هندیجان در عملیاتی دیگر موفق به کشف 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک توقیف یک دستگاه خودرو سواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در این عملیات ها مجموعا 131 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به دستگیری 4 سوداگر مرگ در این زمینه اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

سردار حیدر عباس زاده در پایان یکی از اولویت‌های مهم پلیس را اجرای طرح‌ های پاکسازی مناطق آلوده، برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر عنوان کرد و گفت: روند مبارزه با قاچاقچیان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری 4 سوداگر مرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.