سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرکتولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رقابت نیروهای برجسته اورژانس در ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی

معاون آموزشى اورژانس کشور گفت: ۱۸۲ نفر در مرحله اول ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نفیسه میرکتولی معاون آموزش و تحقیقات سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ششمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی سازمان اورژانس کشور ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بر اساس آیین‌نامه ابلاغی با هدف شناسایی استعدادها و نخبگان این حوزه انجام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ ششمین آزمون المپیاد در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و بر اساس ظرفیت و سهمیه‌بندی پرسنل فوریت‌های پزشکی در چهار مرحله برگزار می‌شود.

معاون آموزش و تحقیقات سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: در این المپیاد از میان ۱۳ هزار نیروی عملیاتی تعداد ۱۸۲ نفر در مرحله اول با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

میرکتولی عنوان کرد: مرحله اول ششمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی به صورت علمی (تئوریک) الكترونيكى برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: آزمون مهارت در رانندگی آمبولانس و موتورلانس‌ها مرحله پایانی آمادگی جسمانی پرسنل فوریت‌های پزشکی است.

معاون آموزش و تحقیقات سازمان اورژانس کشور گفت: در هر مرحله از ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی دو نفر نفرات برگزیده انتخاب و در مجموع به سه نفر اول این المپیاد هدایای ویژه‌ای اهدا می‌شود و برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

رقابت 182 نیروی برجسته اورژانس در ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.