سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبری در راه است

سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان ازبرپایی نمایشگاهی با عنوان «خبری در راه است» در قالب معرفی پیاده‌راه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، وثوقی سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت : یکی از موضوعاتی که این روزها توسط شهرداری زنجان در حال پیگیری است ، بحث ساخت و ایجاد پیاده‌راه در شهر است.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌ها نقش بسزایی در افزایش تعاملات اجتماعی و احساس راحتی کردن شهروندان دارند افزود: در واقع پیاده‌راه‌ها فضاهای عمومی هستند که با حضور مردم دارای حیات اجتماعی، شادابی، پویایی و سرزندگی می‌شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه پیاده‌راه‌ها دارای کاربردهای متعددی هستند که از جمله آن برگزاری نمایشگاه‌ها، فستیوال‌ها و هنرهای خیابانی است؛ گفت: در زنجان نیز قرار است؛ پیاده‌راهی از میدان انقلاب تا سبزه‌میدان ایجاد شود تا زمینه گردهمایی‌های شهروندان و حضور خانوادگی آنها فراهم شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری سه نشست تخصصی در زمینه هم‌اندیشی بیشتر با نخبگان، فرهیختگان و نمایندگان اقشار مختلف در کارخانه کبریت زنجان با موضوع پیاده‌راه بیان کرد: البته طی روزهای آینده نمایشگاهی از پیاده‌راه با عنوان " خبری در راه است" برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در نقطه مرکزی شهر زنجان با به نمایش گذاشتن 20 استند با موضوع پیاده‌راه برگزار خواهد شد؛ اضافه کرد: هدف از این کار آشنایی بیشتر مردم با موضوع پیاده راه است.


انتهای پیام /ک


آشنایی زنجانی ها با موضوع پیاده راه در قالب نمایشگاه

برچسب ها: ترافیک ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.