سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز آذری در مخالفت با رد لایحه اصلاح ساختار دولت:

ضرورت تشکیل سازمان ملی جوانان/ دولت نمی‌خواهد تشکیلات جدیدی اضافه کند

نماینده مردم بابل گفت: برای ساماندهی امور جوانان لازم است سازمان ملی جوانان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 تیر) و در جریان بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت در مخالفت با رد این لایحه، اظهارکرد: چابک‌سازی دولت مسئله‌ حائز اهمیت است اما این موضوع ارتباطی با تعداد وزارتخانه‌ها ندارد.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته دولت قرار نیست تشکیلات جدیدی اضافه شود، گفت: از آنجایی که یکی از موضوعات اساسی این روزها مسکن جوانان و توجه به حاشیه نشینی است، ضرورت دارد تا این موضوع را وزارتخانه‌ای مستقل مورد بررسی قرار دهد و مدیریت کند.

نیازآذری تصریح کرد:‌ یکی دیگر از مشکلات کنونی آن است که بسیاری از معاونان در وزارتخانه‌های شهرسازی و صنعت و معدن به دلیل تعدد معاونت‌ها نمی‌توانند با وزیر دیدار کنند که اگر یک وزیر مستقل برای این بخش‌ها وجود داشته باشد، معاونان هم می‌توانند مشکلات خود را مطرح کنند.

نماینده مردم بابل با تأکید بر اینکه توجه به مشکلات جوانان مسئله‌ای بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هم چالش‌های بسیار زیادی دارد و برای ساماندهی امور جوانان لازم است سازمان ملی جوانان تشکیل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.