سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد؛

لزوم هم‌افزایی و تقویت نیرو‌های مسلح برای ارتباط بیشتر با مردم

سردار شیرازی گفت: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم باید از لحاظ معنوی بیشتر تقویت شود و این موضوع از جمله وظایف سازمان عقیدتی سیاسی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی یکی از سازمان‌های اثرگذار در نیروی انتظامی است که باید در جهت انجام مأموریت‌ها به فرماندهی این نیرو کمک کند.

وی افزود: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم باید از لحاظ معنوی بیشتر تقویت شود و این موضوع از جمله وظایف سازمان عقیدتی سیاسی محسوب می‌شود.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه مردم ما واقعا شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: سلامت فکر، عمل و اخلاق قطعا خواهد توانست ارتباط شما با مردم را افزایش داده و اعتماد عمومی نسبت به این نیرو را ارتقاء دهد.

سردار شیرازی با بیان اینکه مجموعه اقدامات عقیدتی سیاسی باید به تمامی قسمت‌های ناجا از پایین‌ترین رده تا بالاترین آن و همچنین در خانواده کارکنان اثرگذار باشد، گفت: ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده آنان باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیرو‌های مسلح که لازمه آن داشتن روحیه و حرکت به سمت آرمان‌های امام و نظام است، تأکید دارند.

وی در ادامه به انتظارات مقام معظم رهبری از مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: تعامل اثربخش و هم افزا با فرمانده ناجا و دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از جمله انتظارات معظم له به شمار می‌آید.

سردار شیرازی در ادامه با بیان اینکه این تدابیر و جابه جایی‌ها باعث دمیدن روح جدید در نیرو و حرکت به جلو محسوب می‌شود، گفت: ما امروز دارای ۴۰ سال تجربه عملیاتی هستیم و این جابه جایی‌ها انگیزه و حرکت به جلو را در سازمان‌ها به وجود خواهد آورد.

وی در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی رضا ادیانی را فردی با سوابق مثبت معرفی و اظهار کرد: امیدواریم با سوابق مثبتی که ایشان در کارنامه خود دارند، بتوانند به نحو احسن انجام مأموریت کنند.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در پایان بر شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروی انتظامی اشاره و تأکید کرد: همه ما تلاشمان بر این است تا تدابیر مقام معظم رهبری را به نحو احسن اجرا کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.