معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت کشور قرار دارد، گفت: مقوله امنیت در فرهنگ اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت قرار داردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین  فراتی صبح امروز در همایش سراسری روسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور اظهار کرد: مقوله امنیت در فرهنگ اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: هزینه ای که جمهوری اسلامی برای تأمین امنیت پرداخت کرده که باید به آن توجه کنیم بیش از 230 هزار شهید ، بیش از 500 هزار جانباز و 4 هزار آزاده است.

معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع، دادگستری، قوه قضائیه و نیروهای مسلح (سپاه، ارتش،ناجا و بسیج) مسئولیت  تأمین امنیت مردم را در بعد داخلی و خارجی کشور به عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین فراتی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت مردم قرار داد، گفت: بیشترین واژه ای که در سخنرانی مقام معظم رهبری با مسئولین ناجا بیان شده واژه "امنیت " است.

وی با اشاره به اینکه توفعات و  دیدگاه رهبری نسبت به ناجا مطلوب است، تصریح کرد: دامنه امنیت در کشور وسیع و زیربنای تحقق همه کارها امنیت است که مسئولیت تامین آن با نیروی انتظامی است.

معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح با بیان اینکه من به تبعیت از گفته های مقام معظم رهبری از مجموع عملکرد نیروی انتظامی راضی هستم ، اظهار داشت: پلیس آگاهی با دیگر پلیس ها قابل مقایسه نیست به طوری که سختی کار آنها بیش از سایر پلیس هاست و انصافا مسئولیت خطیری به عهده دارند.

وی افزود: در مجموعه کلان نیروی انتظامی که در واقع ویترین نظام می باشند کار پلیس آگاهی از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح  در ادامه سخنان خود به مسئله حق الناس اشاره کرد و گفت: حق الناس مسئله شوخی برداری نیست و باید در مأموریت ها و وظایف خود این موضوع را مدنظر قرار داده و به آن توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فراتی با اشاره به فرمایشات امام محمد باقر (ع) که فرمودند: اولین قطره خونی که از شهید به زمین ریخته شد همه گناهان او بخشیده می شود مگر حق الناس، گفت: در بازرسی منزل، آداب و اصول انسانی را در مأموریت های خود رعایت کنیم.

معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح  در پایان با اشاره به نظارت دقیق مدیران بر زیرمجموعه های خود گفت: نظارت دقیق و اشراف به عملکرد ها  از جمله وظایفی است که مدیران مربوطه باید در حوزه وظایف خود به آن اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.