سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 97/04/02

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم تیرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

9130...0913: چرا سهام عدالت مثل یارانه را هرماه نمی دهند. گرانی و فشار به قشر ضعیف آمده است. حقوق بازنشسته لشکری از سال هشتاد تا هشتاد پنج الان با ده درصد شده یک صد تومان تو گرانی شیصد پنجاه کرایه خانه اب و برق و گاز میدهیم. واقعا با قشر ضعیف جامعه با مشکلات فراوانی روبرو هستند با این وضعیت. پیگیر این اوضاع باشید لطفا.

 

9486...0919: حقوق %10 بالا و اجناس 50 برابر شده است. چطور می شود با این اوضاع زندگی کرد.

 

3446...0990: وارد چهارمین ماه از سال شدیم متاسفانه هنوز از افزایش مستمری های مددجویان بهزیستی خبری نیست.

 

0273...0935: لطفا پیگیری کنید چرا ایران خودرو، خودرو های ثبت نامی را تحویل مشتریان نمی دهد، متاسفانه افرادی که خودرو ثبت نام کرده اند و تحویل فروردین و اردیبهشت و خرداد هستند، ایران خودرو خودروهارو تحویل مشتری نمی دهد و در بازار با قیمت بیشتری به فروش می رسد. لطفا پیگیری کنید.

 

3984...0911: جدیدا پیامک هایی از سر شماره های متفاوت رو گوشی میاد که خودش درخواست عضویت برای فعال سازی می دهد و جالب اینجاست که خودش از جانب من پیامک تایید برای عضویت از گوشی من می فرستد که اگه متوجه نشم روزی n تومن کسر می کند.و من اصلا این درخواست رو ندادم! لطفا پیگیری کنید. این مدل کارها و اقدامات واقعا زشت است.

 

7392...0937: زن و شوهری که با هم‌گچکاری می کنند. زن و شوهری اهل شهر زرند از استان کرمان که با هم کار می کنند و زن هم پا به پای شوهرش به روی چوب بست می رود وکار می کند. برای رسانه ای کردن این سوژه با این شماره تماس بگیرید. باتشکر علیزاده هستم.

 

4703...0911: خواستم شما را با مشکلات مردم سیستان با خبر کنم، اوضاع جاده ای روستاهای شهر زابل خیلی خرابه. الان جاده روستای چرک وده رضا، خیلی داغون هست. لطفأ پیگیر این جاده های داغون بشوید.  مگر ماروستانشینان چه گناهی کردیم. باتشکر.

 

7517...0939: لطفا به وضعیت حجاب و عفاف در جامعه رسیدگی کنید.

 

3595...0914: لطفا در مورد سهمیه ایثارگران در کنکور ۹۷ سوال کنید. یعنی مثل سال گذشته ۵ درصده یا از امسال ۳۰ درصده؟

 

0012...0911:  با کمال تاسف هر چند شهریور ماه سال قبل مجدداً مصوبه بیمه هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از سوی مجلس تصویب شد و به ادارات کل میراث فرهنگی کشور ابلاغ شد ولی همچنان بعد از گذشت ۴ سال اجرایی نشده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.