به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم خرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

0266...0903: لطف كنید در مورد افزاىش یارانه براى افرادى كه كمتر2 میلیون حقوق دریافت می کنند گزارش تهیه کنید.

 

6762...0916: بیمه روستای عشایری را مثل بیمه کارکنان دولتی و کارمندان دولتی افزایش دهید.

 

4473...0917: چند روز پیش خدا یک نوزاد به ما داد و به علت مشکل تنفسی و نداشتن دستگاه در بیمارستان مجبور به انتقال نوزاد به یک بیمارستان دیگر در 10 کیلومتری بیمارستان مبدا شدیم. بابت همین مسافت آمبولانس مبلغ 290000 هزار تومان از ما گرفتند. هرجا هم پیگیری کردم جواب نگرفتم. خواستم اگه شما دوست داشتین پیگیری کنید.

 

8631...0918:با گذشت ده سال از روند پروسه سهام عدالت و بهره مندی بیش از چهل میلیون نفر از آن! چرا دولت ثبت نام جدید ندارد!؟ با وجود داشتن دو فرزند معلول و سالها مستاجری هنوز حتی ثبت‌نام هم نشده ایم! تمنای رسیدگی داریم.

 

1412...0915: دولت اعلام کرد حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را پرداخت کرده است تا تامین اجتماعی قبل از عید فطرحقوق بازنشستگان را پرداخت نماید، اما ظاهرا تامین اجتماعی این پول کلان را دلش نمی آید که چند روز زودتر پرداخت کند! ایا دولت نباید این سازمان را جریمه مالی کند تا شاهد اینگونه رفتارها نباشیم.

 

3446...0990: در مورد افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی گزارش تهیه کنید. با تشکر.

 

1302...0921: یک آزمایش را به سه  آزمایشگاه بردم و با قیمت های مختلف روبرو شدم. یکی۵۱۱ تومان قیمت داد، یکی۴۱۸ هزار تومان و آخری۲۲۰ هزار تومان قیمت داده است. یعنی نباید قیمت ها رو حساب و کتاب باشد و قانون داشته باشد؟ سلیمانی از شهر قدس.

 

5563...0918:  من دو فرزند معلول داشتم یه واحد آپارتمان به ما دادند و قرار بود کسی که دو معلول داره قسط ندهد من دو تابچه معلولم از دست دادم و در ضمن بیکار هم هستم. حالا میخواهند من را از خانه بیرون کنند. بخاطر رضای خدا کمکم کنید چون دوتا دختر دارم از کرمانشاه هستم.

 

2970...0910: لطفا گزارشی از به تمسخر گرفته شدن مردم توسط ایران خودرو تهیه کنید که بعداز اعلام فروش محصولات، مردم فقط با سایت بسته مواجه شدند و بعد از ساعت ها انتظار با به فروش رسیدن کلیه محصولات مواجه شدند.


3876...0912: ما جهت ناباروری به موسسه رویان رفتیم متاسفانه شرط سنی گذاشته‌اند و درست جوابگو نیستند و ما را به جاهای خصوصی ارجاع دادند با هزینه گذاف که مقدور نیست و دولت نیز کاری برای ما نمی کند.

 

7507...0915:  3 سال هست که یارانه نداریم، کارگر هستم به مارسیدگی کنید که یارانه ما را بدهند.

 

7287...0913: خیلی متشکرم به خاطر گزارشی که در مورد نگهداری سگ پخش کردید، متأسفانه در شهر ما، اصفهان هم نگهداری از سگ و سگ گردانی داره رایج میشه، ای کاش حداقل مامورانی از نیروی انتظامی و وزارت بهداشت وارد عمل می شدند، شاید جلوی این سگ بازها گرفته می شد، به هر حال خدا خیرتون بده، از همه شما عزیزان زحمتکش در باشگاه خبرنگاران کمال تشکر را دارم، توفیقات تون روز افزون. ( زارعی، ۳۸ ساله از اصفهان).

 

7168...0919: قیمت سکه خیلی بالاست. افراد بدهکار مهریه واقعا به مشکل خورده اند. حداقل فکری به حال بازار سکه شود که قیمت پایین بیاید. دولت و سکه هایی که بانک ها به فروش میرسد به بدهکاران مالی بفروشند نه به هر کسی که هرچه قدر می خواهد. ازقوه  قضاییه استعلام بشه کی ها بدهکارند سکه بدهند اگه می خواهند عدالت رعایت شود و قیمت سکه به دست یک مشت دلال واسطه نیفتد که هر چه قدر دلشان میخواهد بالا بکشد.

 

0298...0913: من به عنوان یک مادر که کودک خردسال سرطانی دارم ازشما خواهش دارم از موسسه محک گزارش تهیه کنید. از مردم بخواهید بیشتر به این اطفال توجه داشته باشند. امید خیلی خانواده ها فقط به کمک های محک است.

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار