سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با همت مضاعف جوانان مومن و انقلابی جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید تبدیل به یک جریان فرهنگی مستمر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مرتضی بختیاری در جمع دبیران جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید و اعضای شبکه جوانان رضوی افزود: امسال برای یازدهمین سال متوالی شاهد حضور کاروان‌های جشن‌های زیرسایه خورشید در اقصی نقاط ایران اسلامی و کشور‌های مختلف خواهیم بود .

وی با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر جوانگرایی و پرچمداری جوانان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: توجه به ظرفیت‌های مردمی و برنامه ریزی در جهت گره گشایی از کار محرومان و مستضعفان از محور‌هایی است که بر اساس منشور ٧ گانه مقام معظم رهبری بدان اهتمام خواهیم داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم ترور و شهید دکتر مصطفی چمران، گفت: ملت غیور ایران اسلامی مسیر حق و حقیقت را با همه موانع و مشکلات و امتحان‌های سختی که وجود داشت با سربلندی و عزت پیموده و رسالتی خطیر بر دوش متولیان عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور است.

بختیاری با انتقاد از امضای نامه ١٠٠ تن از نمایندگان در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: با سازش و مصالحه نمی‌توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد و در آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) این سبک و منش در مواجهه با استکبار وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش صداقت، صراحت و شجاعت را از ویژگی‌های مبرز جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: آرمان خواهی و مطالبه گری جوانان ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام//ا.س
 

دیدار دبیران جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.