سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

8 طرح‌ عمرانی و نیمه‌تمام شهرستان چادگان در اولویت اجرا قرار دارد

سرپرست فرمانداری چادگان گفت: 8 طرح‌ عمرانی و نیمه‌تمام شهرستان در اولویت کاری قرار دارد که با تخصیص اعتبارات تملک دارایی ، امسال به اجرا در می آید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی استوار امروز در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان چادگان، اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی شهرستان چادگان در سال گذشته 240 میلیارد ریال بود که امسال با کاهش 10 درصدی به 210 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان این که با تخصیص اعتبارات، تکمیل طرح‌ های عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرارمی گیرد، جاده چادگان رزوه، چادگان به اصفهان، استخر سرپوشیده چادگان، سالن ورزشی اورگان، مشهدکاوه، اسفالت باغ ناظر به تهلگی در بخش چنار رود، تجهیز بیمارستان بوعلی و طرح فاضلاب چادگان را از طرح‌های نیمه تمام شهرستان برشمرد که در اولویت کاری قرار دارد .

سرپرست فرمانداری چادگان به مدیران شهرستان تأکید کرد که با جدیت پیگیری‌های لازم را در جذب اعتبارات مصوب و تخصیص داده‌شده انجام دهند که در این روند خود همراه خواهم بود.

استوار در جهت توسعه شهرستان و حقوق شهروندان گفت: مدیران باهمت، تلاش، تعامل و انعطاف‌پذیری بیشتر در راه‌اندازی و تکمیل طرح ‌ها قدم بردارند و این حرکت روبه‌جلو باید در عمل دیده شود.

در این جلسه کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان آمار مقایسه بودجه امسال با سال‌های گذشته و جهت‌گیری‌های کلی آن را توضیح دادند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چادگان

برچسب ها: فرمانداری ، بودجه 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.