سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مربی کرمانی در کلاس مربیگری ژیمناستیک در سنگاپور

مبین محمدابراهیمی، مربی کرمانی در کلاس مربیگری بین المللی سطح یک ژیمناستیک هنری مردان در سنگاپور حضور دارد.

مبین محمدابراهیمی، این مربی کرمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  با اشاره به اینکه از جمهوری اسلامی ایران دو نماینده در کلاس مربیگری بین المللی سطح یک ژیمناستیک هنری مردان در سنگاپور حضور دارد، گفت: یکی از این نمایندگان خودم هستم و دیگری قاسم شیرخانی است.

وی افزود: کلاس آکادمی مربیگری Level1 رشته ژیمناستیک هنری مردان به میزبانی سنگاپور، از 27خرداد جاری آغاز شده است و تا 4 تیرماه ادامه دارد.

محمدابراهیمی تصریح کرد: مدرسان دوره عملی وتئوری،                                                                                                                                                                                           Derick Scholtz RSA (course leader), Andres Llanos Gerardino COL, Jacques Renson BEL, Stacey Umeh AUS هستند.

وی، تئوری ورزشی، تکنیک های عملی روز دنیا و چگونگی استفاده از وسایل موردنیاز و آموزشی روز دنیا را از مهمترین موارد تدریس شده درکلاس عنوان کرد.

محمدابراهیمی یادآور شد: در پایان دوره، پس از انجام آزمون های تئوری و عملی، کسانی که موفق به أخذ نمره قبولی شوند، گواهینامه سطح یک مربیگری دریافت می کنند.

یادآور می شود: ترتیب درجه کلاس های مربیگری بین المللی برخلاف ایران ، به ترتیب سطوح 2،1 و 3 است.

انتهای پیام/ب

ژیمناست کرمانی در کلاس مربیگری به میزبانی سنگاپور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.