سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوام بحران انتخابات در ولایت غزنی

کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که اگر مشکل مراکز انتخاباتی ولایت غزنی تا ۲ روز دیگر حل نشود، غزنی از تقویم انتخاباتی باز می‌ماند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که اگر مشکل مراکز انتخاباتی ولایت غزنی تا ۲ روز دیگر حل نشود، غزنی از تقویم انتخاباتی باز می‌ماند.

عبدالعزیز ابراهیمی، معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات افغانستان گفت که زمان بسیار اندکی برای ثبت نام در غزنی باقی مانده و این کمیسیون با حکومت در تماس است که این موضوع هرچه زودتر حل شود.

به گفته وی، اگر تا دو روز دیگر موضوع سیاسی ولایت غزنی حل نشود، این ولایت از تقویم انتخاباتی باز می‌ماند و کمیسیون نیز به زودی موقف خود را در این مورد اعلام می‌کند.

آقای ابراهیمی افزود: «کمیسیون آمادگی عام و تام دارد در صورت حل موضوع سیاسی انتخابات در غزنی، روند ثبت‌نام رای‌دهندگان و نامزدان را در این ولایت آغاز کند.»

این در حالی است که پیش از روزهای عید سعید فطر نیز کمیسیون مستقل انتخابات گفته بود، بخش سیاسی مشکل انتخابات در ولایت غزنی به حکومت برمی‌گردد و تا دو روز دیگر حل می‌شود، اما این مشکل تاکنون حل نشده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.