سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی؛

نگاه به استان کرمانشاه باید نگاهی تحول امیز باشد

نماینده مردم سنقر در مجلس شرای اسلامی گفت:نگاه به استان کرمانشاه باید نگاهی تحول امیز باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نماینده مردم  سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی  گفت:انقلاب اسلامی منشا تحول در دنیا و در داخل کشور است در مسیر امام و شهدا بودن خدمت به مردم است و این را باید سرلوحه کار مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس و خادمین نطام و انقلاب قرار گیرد.
حسینی کیا افزود:نگاه به استان کرمانشاه باید نگاه تحول امیز باشد که موجب کاهش بیکاری و اعتیار و امار طلاق در استان کرمانشاه شود.
وی گفت:حاصل ۴ دهه انقلاب اسلامی ساخت ۳ پتروشیمی بوده است و توقع داریم در دهه‌های بعدی دو پتروشیمی اسلام اباد غرب و سنقر و کلیایی احداث شود تا گامی در جهت اشتعال پایدار استان برداشته شود.
نماینده سنقر از فتاح رییس کمیته امداد کشور خواست اعتبار اعطای وام برای ۲۵ هزار مددجو و غیر مددجو قرار دهد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومنی است که تحولی در استان ایجاد میکند.
نماینده مردم سنقر و کلیایی با بیان اینکه با وجود سد‌های فراوان در استان کرمانشاه ظرفیت فعال سازی پتروشیمی و شیلات وجود دارد و امیدواریم که در این عرصه کمک شایانی داشته باشید.
وی ادامه داد:فرش سنقر وکلیایی در حال فراموش شدن است و نیاز هست کمیته امداد در این بحث ورود کند و با اعطای وام به رونق دوباره این صنعت کمک کند چراکه اکثر بافندگان فرش زنان خانه دار هستند.
وی ادامه داد:احداث چند مجتمع کشت و صنعت با توجه به اینکه کرمانشاه قطب کشاورزی است باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.