سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظرسنجی: جمهوری‌خواهان تنها گروه حامی سیاست‌های مهاجرتی ترامپ

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد جمهوری‌خواهان تنها گروه حامی سیاست مهاجرتی دولت آمریکا هستند که منجر به جدایی صدها کودک مهاجر از والدین خود شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید دو سوم از مردم آمریکا مخالف سیاست مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور هستند، که منجر به جدا شدن بیش از 2 هزار کودک مهاجر از والدین خود در مرزهای آمریکا شده است. بر اساس این نظرسنجی جمهوری‌خواهان تنها گروه حامی سیاست مهاجرتی ترامپ هستند.

در این نظرسنجی که توسط دانشگاه کوینیپیاک انجام گرفت 66 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که مخالف سیاست مهاجرتی دولت، که منجر به جدایی والدین مهاجر از کودکانشان شده، هستند و تنها 27 درصد شرکت‌کنندگان از سیاست مهاجرتی ترامپ حمایت کردند.

در این نظرسنجی میزان حمایت جمهوری‌خواهان از سیاست مذکور 55 درصد بدست آمد و آنها تنها گروه حمایت‌کننده از سیاست مهاجرتی آمریکا هستند.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر بار مسئولیت این سیاست را به دوش دموکرات‌ها انداخته و اعلام کرده بود او از این مسئله خوشحال نیست. کلین کانوی، مشاور رئیس جمهور آمریکا، نیز اعلام کرد: هیچ کس سیاست مهاجرتی ترامپ را دوست ندارد. کانوی در گفتگو با برنامه  «دیدار با رسانه‌ها»  شبکه ان بی سی گفت: «برای هیچ کس خوشایند نیست که شاهد گرفتن کودکی از آغوش مادرش باشد. من به عنوان یک مادر، یک کاتولیک و فردی با وجدان می‌گویم که هیچ کس این سیاست را خوشایند نمی‌داند».

ترامپ روز دوشنبه در کاخ سفید اعلام کرد اگر دموکرات‎‌ها با جمهوری‌خواهان برای بازنگری اساسی در قوانین مهاجرتی همکاری کنند می‌توانند به اجرای این سیاست پایان دهند.

نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک با شرکت بیش از 900 نفر از سراسر آمریکا انجام گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.