سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواسته های سرمربی استقلال تمامی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال از بدو ورود به این باشگاه هربار خواسته‌های گوناگونی را داشته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به حضور وینفرد شفر در راس کادر فنی تیم فوتبال استقلال، این مربی آلمانی توانست نتایج و عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد تا جایی که این مربی پس از تمدید قرارداد خود با آبی‌ها خواستار جذب بازیکنان جدید و البته تمدید قرارداد بازیکنان فعلی شد.

شفر که لیست ورودی خود را در اختیار مسئول نقل و انتقالات قرار داده توانسته تا به اینجا بازیکنان مد نظر خود را برای فصل بعد در اختیار داشته باشد.

اما خواسته‌ای که این روز‌ها شفر روی آن اصرار زیادی دارد تمدید قرارداد ابراهیمی، جپاروف و بازگرداندن تیام است که به طور حتم با حضور مدیر برنامه‌هایی که این بازیکنان دارند تمدید قرارداد تا حدی برای مدیران استقلال سخت است

همچنین پیرمرد آلمانی برای آماده سازی بازیکنانش پیش از شروع فصل از مدیران باشگاه خواسته تا اردویی در خارج از کشور برگزار شود و در همین راستا نیز قرار است شفر هفته آینده به تهران بیاید تا در مورد مکان برگزاری اردو با افتخاری صحبت کند.

شفر جدا از این موارد، یک بازیکن خارجی دیگر و البته تمدید قرارداد قربانی به مدت یک فصل دیگر را نیز خواستار شده است.

از تمامی این موارد که بگذریم او در گذشته نیز خواستار خودروی خوب نیز از سوی مدیران باشگاه شده بود.

بیشتر بخوانید:

توفیقی: تا 2 روز آینده وضعیت تیام با استقلال مشخص می شود

خطری از سوی شفر که استقلال را تهدید می‌کند

شفر در نظر دارد تیمی آماده از هر لحاظ داشته باشد و استقلالی‌ها هم باید تمامی نیازات او را برطرف کنند، اما با توجه به مشکلات مالی آبی‌ها شفر باید به خوبی بداند که مدیران باشگاه در تنگنا هستند و قدرت زیادی برای انجام برخی کار‌ها ندارند.

البته ناگفته نماند طبق اعلام توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال، شفر هنوز اسم بازیکن جدید خارجی را برای جذب به آن‌ها تحویل نداده است.

انتهای پیام/

نیازات شفر روی میز مدیران استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
خوب هرمربی بزرگ خواسته هایی دارد که باید برآورده شود چطور خواسته های مربی تیم حریف مشکلی نداره با اون قرارداد عجیب وغریبش اما شفر مورد طعنه قرار می گیرعه دوست عزیز بهتره کمی انصاف داشته باشی