معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:به طور حتم تا 2 روز آینده وضعیت تیام با استقلال مشخص می شود .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛پندار توفیقی درباره زمان شروع تمرینات استقلال و وضعیت مامه تیام گفت: تمرینات تیم طبق نظر شفر از 4 تیرماه آغاز می شود و درباره تیام هم باید بگویم طبق قراردادی که با او داریم اگر  در نظر داشت که از باشگاه استقلال جدا شود باید پیشنهاد رسمی ارائه به ما می‌داد و طبق بندهای موجود در قراردادش در آن زمان می‌توانست از تیم جدا شود.

هافبک تیم ملی مراکش از بیمارستان مرخص شده ولی در مقابل پرتغال برای تیمش به میدان نمی رود.

او افزود:مذاکرات و پیشنهادات خوبی را به تیام دادیم و حتی برای بازگرداندن او به ترکیه رفتیم اما در هر صورت  امیدوارم تیام تصمیم عاقلانه‌ای بگیرد و به تمرینات بازگردد.به طور حتم تا 2 روز آینده وضعیت تیام با استقلال مشخص می شود .

مطالبات جپاروف را در تهران می پردازیم

توفیقی در مورد آخرین وضعیت سرور جپاروف بیان کرد: باید آخرین قسط قرارداد جپاروف را می دادیم اما در حال حاضر به دلیل وضعیت ارزی نتوانستیم چنین کاری را انجام دهیم اما به این بازیکن اعلام کردیم تا زودتر به تهران بازگردد تا مطالبتش را نقدی دریافت کند.50 روز پیش با افتخاری و جپاروف جلسه ای را برگزار و قرارداد سال آینده و را هم تنظیم کردیم و در همان روز او به ما اعلام کرد در صورت دریافت پولش پای میز مذاکره برای قرارداد فصل آینده می نشیند.

بیشتر بخوانید:

باشگاه استقلال تلاش می کند تا پول بازیکنان را بپردازد

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد:در هر صورت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی دارد و همه دوست دارند در این تیم بمانند و در این راستا باشگاه استقلال هم تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا پول بازیکنان را پرداخت کند. جپاروف هم اگر قصد دارد فوتبال خود را در ایران و باشگاه استقلال ادامه دهد باید پیش از شروع تمرینات به تهران بازگردد.

شفر بازیکن خارجی جدید برای جذب معرفی نکرده است

او درباره اینکه شفر خواستار جذب یک مهاجم شده است گفت:تا الان بازیکنی به صورت رسمی به باشگاه معرفی نشده است.

ابراهیمی بازیکن عاقلی است و همیشه تصمیم درستی می‌گیرد

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد ابراهیمی و حضورش در تیم های عربی بیان کرد:در سال های اخیر ابراهیمی تنها بازیکنی بوده که همیشه قرارداد خود را در لحظات آخر تمدید می کرده و او قصد دارد ابتدا مطالبات فصل گذشته خود را تسویه و سپس قرارداد جدیدی را امضا کند. از طرفی جام جهانی هم ویترین خوبی برای بازیکنان ایران است و با وجود شرایط اقتصادی ما نمی‌توانیم با پیشنهادهای کشورهای عربی رقابت کنیم. صحبت‌ حضورابراهیمی هم در کشورهای عربی همیشه از 4 سال پیش مطرح بوده اما باید بدانیم ابراهیمی بازیکن عاقلی است و همیشه تصمیم درستی می‌گیرد.

باشگاه استقلال بهترین پیشنهادات را به لحاظ مالی به ابراهیمی می دهد

او ادامه داد:همچنین ابراهیمی می‌داند استقلال شرایط خوبی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دارد و کسب افتخار برای ایران می‌تواند از پول تیم‌های عربی هم مهمتر باشد.به طور حتم  پس از جام جهانی 2018 مذاکرات را با ابراهیمی آغاز می کنیم و امیدواریم او قراردادش را تمدید کند. یک قرارداد، دو طرف دارد یک سمت آن بازیکن است و سمت دیگر باشگاه. باشگاه استقلال بهترین پیشنهادات را به لحاظ مالی به ابراهیمی می دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حسینی و چشمی هر کدام جداگانه یک سال دیگر  با استقلال قرارداد دارند

توفیقی درباره وضعیت قرارداد روزبه چشمی و مجید حسینی با باشگاه استقلال گفت: حسینی و چشمی هر کدام جداگانه یک سال دیگر  با استقلال قرارداد دارند. طبیعی است پس از رقابت های جام جهانی پیشنهاداتی به بازیکنان ارائه شود اما با توجه به اینکه تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد به همین دلیل فکر می‌کنم بازیکنان تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند.بدون شک پیشنهاد باشگاه‌های اروپایی از تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ یا هامبورگ باعث افتخار است اما بازی در تیم‌های درجه دوم و سوم اروپا فقط منافعش به جای دیگر می‌رود که در این باره بیشتر از این نمی‌خواهم صحبت کنم.

اولویت دلفی بازی در لیگ‌های اروپایی است

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره مذاکره با دلفی افزود:درباره این موضوع با سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و همچنین مدیر برنامه‌های یونس دلفی صحبت کرده‌ام و آنها به من اعلام کردند که این بازیکن پیشنهاد اروپایی بسیار جدی دارد اما اگر به این پیشنهاد جواب رد داد استقلال گزینه جدی او خواهد بود. برای جذب این بازیکن هم پیشنهاد قرارداد بلندمدت دادیم تا  در آینده دچار مشکلات بازیکنان سابق‌مان نشویم. ضمن اینکه روز عید فطر هم یکی از بستگان دلفی به من زنگ زد و تاکید کرد اولویت دلفی بازی در لیگ‌های اروپایی است و ما هم گفتیم این موضوع را به هوادارانمان اعلام خواهیم کرد.

شفر هفته آینده به ایران می آید

توفیقی در مورد اینکه شفر چه زمانی به تمرینات استقلال باز می گردد گفت:شفر هفته آینده به ایران می آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردبیر
۱۸:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
بگو طلبشو بره از فیفا بگیرم خودتو راحت کن
آخرین اخبار