سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهادینه کردن مدیریت مصرف آب با کارکرد‌های فرهنگی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مدیریت مصرف آب با آگاهی بخشی و کارکرد‌های فرهنگی مسیر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛آیت الله رسول فلاحتی نمایند ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان با اشاره به بحران‌های ناشی از کمبود آب در چند سال اخیر گفت: مدیریت مصرف آب و استفاده بهینه از این ماده حیاتی با آگاهی بخشی و کارکرد‌های فرهنگی میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسراف در مصرف آب ناشی از ضعف آموزش و کمبود آگاهی است، تامین به موقع اعتبارات از طرح‌های آبرسانی و شبکه‌های انتقال و توزیع را ضروری دانست.

نماینده ولی فقیه در گیلان از مدیران شرکت آب و فاضلاب خواست در کنار ارائه خدمات سازمانی، به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیشتر توجه کنند تا میانگین مصرف آب در استان به استاندارد‌های لازم نزدیک شود.

حسینی عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان هم از بهره برداری مرحله دوم تصفیه خانه بزرگ سنگر در سال آینده خبر داد و گفت: با آغاز به کار این فاز، پوشش تصفیه خانه بزرگ گیلان از ۱۰ شهر فعلی به ۱۵ شهر ارتقاء می‌یابد و مشکل آب شرب شهر‌های حوزه مرکزی استان رفع می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر در همه شهر‌های گیلان طرح‌های آبرسانی و شبکه‌های انتقال آن در درست اجرا است که زمینه ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی را برای شهروندان فراهم خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

مدیریت مصرف آب با کارکرد‌های فرهنگی

برچسب ها: سخن بزرگان ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.