سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق اصناف مشهد:

سوغات زائران حج از مشهدتامین می شود

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به شعار سال که حمایت از تولید کالای داخلی است ما برنامه داریم سوغات حجاج را در مشهد تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمود بنا نژاد در نشست خبری با بیان اینکه  طبق آمار 11 هزار از استان خراسان رضوی عازم سفر حج می شوند گفت: طبق گفتگو‌ها که انجام شده است در نظر داریم که دو مرکز خرید برای حجاج در نظر بگیریم و از طریق کاروان‌ها بن‌های به زائران خانه خدا بدهیم تا بتوانند خرید خود را انجام دهند و بعد از سفر درب منزل یا در فرودگاه تحویل بگیرند.
 
وی گفت: طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در دو فازدر حوزه کالا‌های اساسی از 15 اردیبهشت شروع و تا 25 خرداد ادامه داشت که تعداد کل بازرسی‌ها 19 هزار 125 مورد بوده است.

رئیس اتاق اصناف مشهد در ارتباط با اینکه 152 گشت بازرسی با 84 بازرس در ماه مبارک رمضان انجام شد افزود: پرونده‌های که به تعزیرات داده شد هزار و هشتصد و 59 مورد بوده است و 929 فقره پرونده مردمی هم دریافت شد.

بنا نژاد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها تشکیل شده حدود 6 میلیارد ریال بود که بیشترین تخلفات عدم نصب نرخ نامه و عدم نصب قیمت بوده است و بیشترین تخلف هم در میوه و سبزی فروشی بوده است و 9 واحد هم بخاطر تخلفات صنفی در واحد‌های رستواران و شیرینی پلمپ شدند.

وی در ارتباط با طرح خالص فروشی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: امسال به صورت خاص طرح خالص فروشی در حوزه شیرینی فروشی داشتیم که جعبه شیرینی استاندارسازی شد و بر روی وزن شیرینی وزن جعبه محاسبه نمی شد.

انتهای خبر//ا. آ.


برگزاری نشست خبری اتاق اصناف مشهد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، حج 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.