سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری آبادان

رئیس شورای شهرآبادان گفت: حقوق معوقه ۶ ماهه کارگران شهرداری آبادان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسن کمری رئیس شورای شهرآبادان گفت: تأخیر در پرداختی کارگران شهرداری از سال ۹۴ به وجود آمد هرچند مطالبات آن‌ها از ابتدای خرداد تا اسفند ۹۶ مطالبات کارگران پرداخت‌شده است.

وی افزود:از ابتدای خرداد تا اسفند ۹۶ مطالبات کارگران پرداخت‌شده البته در سال جدید با توجه به مشکلات مالی شهرداری فقط حقوق پایه فروردین‌ماه کارگران پرداخته‌شده است.

رئیس شورای شهرآبادان بابیان اینکه اولویت شهرداری پرداخت حقوق کارگرانش است، گفت: شهرداری را با ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی غیرسازمانی تحویل گرفتیم و تا پایان دی‌ماه ۹۶ مبلغ ۲۸ میلیارد تومان حقوق پرسنل پرداخت‌نشده بود.

کمری با اشاره به راه‌های برون‌رفت از این مشکلات گفت: توجه به انضباط مالی، بررسی هزینه، درآمد و مدیریت آن‌ها، کنترل بدهی‌ها، تمرکز هزینه‌ها، بررسی قرارداد‌های استیجاری و حذف برخی از آن‌ها ازجمله این راه‌ها است و تا حدودی نیز کاهش هزینه‌های جاری را در شهرداری داشته‌ایم.

وی افزود: کنترل بدهی‌های شهرداری صورت گرفته و رشد بدهی وجود ندارد. از یک شرکت درزمینه حسابداری نیز استفاده کردیم تا حسابرسی را انجام دهند و گزارش آن به اطلاع عموم برسد.

رئیس شورای شهرآبادان گفت: با پیگیری‌هایی که در چند ماه اخیر صورت گرفت توانستیم بحث بازنشسته کردن کارگران شامل قانون مشاغل سخت را پیش ببریم و تا امروز برای بازنشسته کردن ۱۲۵ نفر اقدام شده و تلاش داریم این کار برای مابقی افراد نیز انجام شود که می‌تواند درنهایت یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از هزینه‌های شهرداری کم کند.

انتهای پیام/ د

پرداخت حقوق کارگران شهرداری

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.