سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تسهیل تحصیل دانش آموزان روستایی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون گفت: با احداث دبیرستان شبانه روزی در این شهرستان امکان تحصیل برای دانش آموزان روستایی فراهم می‌شود.

عزیز مزرعه، مدیر آموزش  و پرورش کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: با احداث دبیرستان شبانه روزی امکان ادامه تحصیل برای دانش آموزانی که در روستاهای این شهرستان دبیرستان ندارند و به ویژه دانش آموزان دختر ترک تحصیل می کنند فراهم می شود.

 وی با اشاره به نبود دبیرستان در این شهرستان افزود: در بسیاری از روستاهای این شهرستان امکان تاسیس دبیرستان و انتقال نیرو به این مناطق وجود ندارد.

مزرعه ضمن اعلام کاهش آمار خروجی  دانش آموزان از کارون عنوان کرد: به دلیل استقرار پایه دوازدهم در مدارس منطقه و با بالا رفتن کیفیت آموزشی در این شهرستان و کاهش آمار خروجی دانش آموزان برای ادامه تحصیل، تعداد دانش آموزان دوره متوسطه این شهرستان برای سال تحصیلی 98-97 افزایش یافته است.

وی گفت: امسال بالغ بر 3 هزار دانش آموز در این شهرستان وارد دوره اول متوسطه شدند و برای جلوگیری از ترک تحصیل و ادامه تحصیل دانش آموزان این شهرستان در مقاطع بالاتر نیاز است که در این منطقه دبیرستان شبانه روزی احداث شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون در پایان افزود: برای سال تحصیلی 98-97 پیش بینی می شود 4 هزار نوآموز دوره پیش دبستانی و 4 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در این شهرستان ثبت نام کنند.

انتهای پیام/م

شهرستان کارون نیاز به دبیرستان شبانه روزی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.