رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از آغاز به کار ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس این شهرستان خبر داد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس این شهرستان بیان کرد: ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان به منظور نظارت هرچه بیش تر بر روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستان کارون کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۴ هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی در شهرستان کارون ثبت نام کنند اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری 2 پایگاه سنجش برای دانش آموزان و نوآموزان در دبستان شهید صمدی در کوت عبدالله و دبستان قاآنی در روستای کوت سید صالح برای مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

مزرعه، راهنمایی،هدایت و توجیه مراجعان با توجه به محدوده مسکونی برای ثبت نام دانش آموزان و هماهنگی با مدیران مدارس به منظور رعایت نرخ تراکم کلاسی در مدارس را از جمله اهداف و وظایف ستاد ثبت نام عنوان کرد و افزود: دبیرستان صداقت واقع در جاده کوت عبدالله، جنب دبستان شهید صمدی بعنوان ستاد ثبت نام در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون تکمیل فرآیند سنجش دانش آموزان را امری ضروری دانست و بیان داشت: اولیاء دانش آموزان باید براساس محدوده جغرافیایی محل سکونت خود نسبت به ثبت نام دانش آموزان در واحدهای آموزشی اقدام نمایند.

این مقام مسئول، داشتن شرط سنی، ارائه کلیه مدارک سجلی و محل سکونت، مراجعه حضوری به منظور دریافت نوبت از پایگاه سنجش و پیگیری سایر مراحل ثبت نام را از جمله شرایط ثبت نام در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

عزیز مزرعه افزود: ثبت نام دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم براساس فرم هدایت تحصیلی و سهمیه شهرستان براساس اولویت‌های مطرح شده در برنامه توسعه آموزش و پرورش استان خوزستان است.

انتهای پیام/گ

ثبت نام دانش آموزان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.