سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات مالی سد راه نمایندگان فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان

بانوان فوتسالیست فارس برای حضور در مسابقات دسته برتر فوتسال با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در حالی با حضور ۱۴ تیم قرعه کشی خواهد شد که استان فارس، امسال دو نماینده در این مسابقات خواهد داشت.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان قرار است از پنج مردادماه از سر گرفته شود، اما خبر‌های خوبی از تیم‌های پویندگان فجر و پارس آرا شیراز به گوش نمی رسد.

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز که در فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک، جواز حضور در رقابت‌های دسته برتر را بدست آورد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تمرینات تیم با حضور تنها 4 بازیکن آغاز شده و برای جذب بازیکن و حضور در لیگ برتر با مشکل مالی و جذب اسپانسر روبرو هستیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ما قهرمان لیگ دسته یک فوتسال بانوان شدیم، ولی از سوی متولیان ورزش استان هیچ گونه حمایتی نشدیم و در صورتی که در این فصل هم این مساله ادامه داشته باشد چاره‌ای جز انصراف نخواهیم داشت.

مدیر تیم پارس آرا شیراز با اشاره به اینکه پیشنهاد‌هایی برای واگذاری امتیاز تیم پارس آرا به خارج از استان شده بیان کرد: این موضوع صحت دارد، اما چرا نباید مسئولان و اداره کل ورزش و جوانان استان از تیم‌های ورزشی بانوان حمایت نکنند، تا امتیاز یک تیم لیگ برتری که به سختی بدست آمده، راحت به خارج از استان منتقل شود.

زارع افزود: انتظار زیادی از مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مسئولان استان نداریم و تنها خواسته ما این است، همان حمایت‌هایی که از تیم‌هایی همچون برق، فجر و ارژن داشته اند برای تیم‌های پارس آرا و پویندگان فجر شیراز هم لحاظ کنند.

شاکر سرپرست تیم پویندگان فجر شیراز هم از شروع نشدن تمرینات دیگر تیم لیگ برتری استان فارس خبر داد و گفت: هنوز در جذب نقل و انتقال بازیکن وارد نشده ایم و بودجه‌ای برای تیم داری پویندگان در این فصل مشخص نشده، ولی امیدواریم در روز‌های پیش رو، همه مسائل و مشکلات برطرف شود و در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور یابیم.

گفتنی است مشکلات در ورزش بانوان تازگی ندارد و همین مساله باعث شد در دور برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور بسیاری از تیم‌ها به علت نداشتن هزینه سفر‌های خود، مقابل حریفان حاضر نشوند و این مسابقات با مشکلات جدی روبرو شد.

انتهای پیام/ن

مشکلاتی که بانوان فوتسالیست فارسی با آن دست و پنجه نرم می کنند 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.