سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف سارقان اماکن به ۳۵ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و اعتراف آن‌ها به ۳۵ فقره سرقت در مرودشت خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل و با بررسی صحنه‌های سرقت، تحقیقات میدانی، بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، ۳ نفر از سارقان و یک نفر مالخر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی، آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به ۳۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان تعدادی اموال مسروقه از جمله شلتوک، ابزار آلات ساختمانی، دریل، پیکور، سنگ فرز و آچار کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس به مالکان ساختمان‌های نیمه کاره توصیه کرد: برای مراقبت بیشتر از اموال خود در این اماکن حتما از نگهبان استفاده کنند، در صورت نبود نگهبان در طول مدت شبانه روز بویژه شب‌ها چندین مرحله از آن سرکشی و بازدید داشته باشند و در صورت امکان وسایل و تجهیزات ساختمانی را در یک اتاق مسقف و دارای قفل و استحکامات لازم نگهداری کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.