سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستان ۱ و ۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستان ۱ و ۲ خبرداد و گفت: زیرساخت‌ها در این دوشهرک صنعتی برای جذب سرمایه گذار فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با صنعتگران و فعالان اقتصادی مستقر در شهرک صنعتی سروستان ۱ با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو این شهرستان گفت: سرمایه گذاری در این شهرک‌ها باتوجه به فاصله کم با مرکز استان و نیز قیمت مناسب حق انتفاع توجیه بالایی دارد.

وی افزود: با توجه به درآستانه تکمیل بودن شهرک صنعتی سروستان یک، به مساحت ۴۵ هکتار با ۳۳ قرارداد منعقد شده، زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان فراهم شده است.

فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، ۷۱۵ هکتار مساحت دارد و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی در آن پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: طرح توسعه شهرک صنعتی سروستان ۱ نیز در دستورکار قرارگرفته است و امیدواریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم طرح توسعه را نیز محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از اختصاص ۹۰ درصد مشوق سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سروستان ۲ خبردادوگفت:چنانچه سرمایه گذاران درچارچوب برنامه زمان بندی نسبت به ایجاد اشتغال و راه اندازی واحد خود اقدام کنند از این مشوق بی نظیر بهرهمند می‌شوند.

وی افزود:همچنین سهم نقدی حق انتفاع این شهرک به ۵ درصد کاهش یافته و اقساط نیز در بازه زمانی ۴۸ ماهه اخذ می‌شود.

فتوحی همچنین از اختصاص مشوق ۵۰ درصدی درشهرک صنعتی سروستان ۱ خبرداد و گفت: پرداخت ۱۰ درصد ازمبلغ حق انتفاع بصورت نقدی و بازپرداخت اقساط در ۴۲ ماه از دیگر مشوق‌های درنظرگرفته شده در این شهرک صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک‌های صنعتی با توجه به مزیت‌های آن، افق روشنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیزاز متقاضیان سرمایه گذاران حمایت می‌کند.
انتهای پیام/ر

فراهم بودن زیرساخت‌ها در دو شهرک صنعتی سروستان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.