سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت‌مردان مانع از گرانی و احتکار شوند

امام جمعه دیر گفت: دولت‌مردان و مسوولین با مدیریت و نظارت مانع از گرانی و احتکار شوند و از سویی اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی اظهار داشت: دولت‌مردان و مسوولین با مدیریت و نظارت مانع از گرانی و احتکار شوند و از سویی اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و نگذارند دشمنان با شایعه‌پراکنی مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی با بیان این که بار‌ها گفته‌ایم که باید مردم را نسبت به رسانه‌های داخلی خوشبین کنیم، افزود: ما موافق بستن شبکه‌های مجازی نیستیم، اما با مدیریت صحیح مانع از کار دشمن در بدبین‌کردن ذهن جوانان نسبت به نظام شویم.

امام جمعه دیر اضافه کرد: مایه امیدواری است که رئیس جمهوری به این نتیجه رسیده‌اند که رسانه‌های داخلی باید میدان‌دار شوند و رسانه‌های بیگانه که جنگ روانی ایحاد می‌کنند مدیریت شوند.

حسینی با اعلام این که مردم اگر خواسته به حقی دارند باید در چارچوب قانون اقدام و مانع از سوء‌استفاده دشمن شوند، تأکید کرد: مسوولین سه قوا قبل از به ستوه‌آمدن مردم و اعتراضات خیابانی به فکر حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشند.

وی عنوان کرد: بی‌تفاوتی در مقابل خواسته‌های به حق مردم موجب پیگیری مطالبات آن‌ها در خیابان و موج‌سواری دشمن می‌شود که چندان شایسته برای نظام نیست.

امام جمعه دیر بیان کرد: برخورد با کسانی که در کار مردم کارشکنی کرده و موجب نارضایتی آن‌ها می‌شوند امیدواری را به مردم باز می‌گرداند.

حسینی با اشاره به مشکلات کم آبی در شهرستان دیر، اظهار داشت: اخیرا با تأمین اعتباری که صورت گرفت در هفته دولت منبع ذخیره ده هزار متر مکعبی دیر به بهره برداری می‌رسد و بخش عمده مشکلات بی‌آبی حل می‌شود، اما مردم هم با تهیه منبع ذخیره و صرفه جویی در مصرف آب مسوولان را یاری دهند.

وی یاد آور شد: مسئوولان پیگیر حل مشکلات نیرو‌های بومی که با بهره‌برداری از فاز ۱۹ اخراج شده‌اند باشند و برای افراد جویای کار نیز فکری بکنند.

انتهای پیام/م

دولت‌مردان  اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.