سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس شورای شهر اصفهان:

اعضای شورا مطالبات شخصی ندارند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد : اعضای شورا مطالبات شخصی ندارند و همه مطالبات اعضای شورا مطالبات مردمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصراصفهانی، امروزدر سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اطلاع رسانی رسانه های جمعی از وضعیت کمبود آب در اصفهان به شهروندان و اطلاعات دریافت شده در خصوص صرفه جویی آن ها در مصرف آب از مردم تشکر و به ادامه این روند تاکید کرد.

وی رمز موفقیت مدیران شهری را ارتباط با شهروندان دانست و اظهار داشت: بالا رفتن ضریب صبوری مدیران و پرهیز از بحث های حاشیه ای باعث افزایش رضایت مندی و اعتماد شهروندان می شود.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: مدیرانی که حوصله تعامل با مردم را ندارند، ماموریت خود را به فرد دیگر بسپارند چرا که اصراری به همکاری با آن ها نیست.

نصر با اشاره به شرایط حساس امروز جامعه و ظرفیت و حساسیت مردم، به مدیران تاکید کرد: پاسخگویی به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهند.

نایب رییس شورای شهر همچنین ادامه فعالیت مدیرانی که توانایی همکاری تمام وقت را ندارند باعث تضعیع حقوق مردم دانست و افزود: خداحافظی آن ها باعث خدمت به شهروندان می شود.

نصر در ادامه بر لزوم جدی گرفتن مطالبات مردم تاکید و اذعان کرد: اگر مدیران به دنبال این هستند که اعضای شورای شهر حرمت آنها را داشته باشند باید آنها نیز به مطالبات مردم توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا مطالبات شخصی ندارند، افزود: همه مطالبات اعضای شورا مطالبات مردمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

نایب رییس شورای شهر گفت: آنچه در شورای شهر به تصویب می رسد غالباً لوایح شهرداری است که برخی از آن ها کام مردم را شیرین و برخی تلخ می‌کند و هر گاه که مصوبه‌ای کام مردم را تلخ می‌کند به شورا نسبت داده می شود و هر گاه شیرین باشد نامی از شورای شهر نیست و ضروری است که مطابق مر مصوبه شورا عمل شود.

نصر اصفهانی افزود: باید تعرفه‌های مراکز فرهنگی ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برر سی شود تا خلاف مصوبه شورا عمل نشود.

وی در پایان با اشاره به شکایت برخی از کارمندان شهرداری نسبت به حقوق و درآمد خود خاطرنشان ساخت: آن ها هرچه قدر هم با سختی روبه رو هستند باید به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه علنی شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شورای شهر ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.