سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۳۶ نفر سارق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ازدستگیری ۳۶ نفر سارق وکشف۳۲ فقره سرقت شامل منزل، اماکن و کابل برق از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  طرح‌های انتظامی و عملیاتی در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رضایت شهروندان، با محوریت برخورد با سارقان، عرضه کنندگان موادمخدر و برخورد با مخلان نظم و امنیت با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی در سطح شهرستان چابهار اجرا می‌شود.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح که با عملیات‌ها و اقدامات هماهنگ نیرو‌ها انجام گرفت که در این راستا تعداد ۳۶ نفر سارق دستگیر و ۳۲ فقره سرقت شامل منزل، اماکن و کابل برق کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کیخا در پایان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح‌های پلیسی تامین نظم و امنیت شهروندان و ناامن کردن محیط برای مجرمان می‌باشد و طرح ها‌ی ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید فعالیت‌های پلیسی با حداکثر توان ادامه خواهد داشت و مشارکت و همدلی مردم با پلیس ضامن امنیت و آرامش فردی و اجتماعی می‌باشد.

انتهای پیام/ع

 ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان چابهار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.