سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به کارگیری روزانه ۲۲ نفر در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه سوادکوه

روزانه ۲۲ نفر برای خدمات رسانی مسافران در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه سوادکوه به کارگیری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  وحید متانی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از بکارگیری روزانه ۲۲ نفر نیروی  آموزش‌دیده در این طرح خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۷ نفر نجات‌گر داوطلب و ۵ نفر نجات‌گر کادر در ۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و به صورت شبانه‌روزی در ۱۰۰ کیلومتری جاده سوادکوه از گردنه گدوک تا منطقه هفت‌ تن قائمشهر مستقر می شوند.

وی افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر‌ روز امداد‌گر جمعیت هلال‌احمر در طرح ملی امداد‌و نجات تابستانه دراین شهرستان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریورماه به مدت ۱۰۰ روز دراین شهرستان ادامه دارد گفت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با همکاری نیرو‌های خدمت‌رسان در پایگاه امداد جاده‌ای گدوک، دوگل، ارفع‌ده، جوارم و شیرگاه فعالیت می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی افزود: در این طرح پنج دستگاه خودرو آمبولانس مجهز و دو دستگاه خودرو نجات مجهز به تجهیزات امدادی هیدرولیک و پنوماتیک برای رها‌سازی محبوسین و سایر فعالیت‌های تصادفات جاده‌ای و دو دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار برای پشتیبانی نیرو‌های مستقر استفاده می‌شود.

وی گفت: شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد استان و شماره ۰۱۱۴۲۴۵۰۱۳۲ کشیک امداد جمعیت هلال‌احمر این شهرستان آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی است.

انتهای پیام /ر

حضور ۲ هزار و ۲۰۰ نفر‌ روز امداد‌گر هلال‌احمر  در سوادکوه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.