سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز عید فطر در استان بوشهر اقامه شد

با حضور گسترده مردم، نماز عید سعید فطر در سراسر استان بوشهر اقامه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماز عید فطر در سرسار استان بوشهر و با حضور اقشار مختلف مردمی اقامه شد.

مردم روزه‌دار استان بوشهر پس از یک ماه طاعت و بندگی با زبان روزه، از ساعات آغازین بامداد امروز در مصلی‌ها، بقاع متبرکه و برخی از مساجد گردهم آمدند تا بار دیگر با نوای اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ از درگاه خداوند طلب استغفار کرده و به شادمانی یک ماه روزه‌داری، سجاده شکر پهن کرده و خدا را ستایش کنند.

در بوشهر این مراسم از ساعت ۷:۳۰ دقیقه بامداد در مصلی این شهر در کنار برخی از مساجد و بقاع متبرکه برگزار شد. نماز عید فطر امسال توسط آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تلاوت شد.

پخش شربت و شیرینی توسط گروه‌های مختلف مردمی در حاشیه این مراسم بزرگ معنوی، زینت‌بخش این مراسم بود هر چند برخی از مردم به دلیل عدم وجود امکانات مناسب در مصلی بوشهر از جمله کیفیت بسیار پایین صدای پخش شده از جایگاه نماز، کمبود شدید زیرانداز و برخی امکانات گله‌مند بوده و خواستار رفع این مشکلات برای سنوات آینده شدند.

انتهای پیام/م

اقامه نماز عید فطر در بوشهر

برچسب ها: رمضان ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.