سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک امام جمعه وسرپرست استانداری کرمان برای عید فطر

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری کرمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن االرحیم. الحمد لله رب العالمین
خداوند تبارک و تعالی را به مقام کبریایی و عظمتش می‌ستاییم و جَبهه‌ی شکر و سپاس بر آستان جود و کرمش می‌ساییم که توفیق یک ماه روزه داری عطا نمود و ما را بر سفره‌ی اِنعام و اِکرام و ضیافتش میهمان فرمود. خداوندا! عیدی بندگان مخلصت را در سلامت نفس و حسن عاقبت و خیر دنیا و آخرت مقرر فرما و به ایشان از گنجینه‌ی بخشش و دریای بخشایشت بهترین‌ها را ارزانی دار، چرا که فرمان تو را گردن نهادند و شرایط بندگی را در عمل به واجبات و پرهیز از محرمات به شایستگی به جا آوردند؛ و شما مردم متدین و خداجوی استان کرمان!

مردمی که بار‌ها در طول تاریخ نشان داده اید که جز خدا نمی‌اندیشید و جز به او رو نمی‌کنید و جز از او چیزی نمی‌خواهید، مبارکتان باد عید سعید فطر، عید پیروزی در آزمون بزرگ الهی و عید دریافت پاداش عفو و رحمت خداوندی. مبارکتان باد که یک ماه با زبان روزه، فرهنگ دینی را گسترش دادید، به بینوایان رسیدگی نمودید، بر شیطان نفس چیره شدید و به فرزندانتان راه سعادت دنیا و آخرت را آموختید.

مبارکتان باد که علاوه بر اجرای مناسک عبادی و معنوی و احیای شب‌های قدر، از مسائل روز نیز غافل نبودید و به امر امام عظیم الشان راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی، در روز قدس به خیابان‌ها آمدید و برگ زرین دیگری را بر کتاب عزت و سربلندی ایران اسلامی افزودید. امیدواریم خداوند کریم به برکت این عید سعید فطر، شما و همه‌ی مسلمانان عالم را غریق نعمت‌های بی پایانش قرار دهد و در نگاهداری از ذخایر گرانقدر ماه مبارک رمضان همگان را یاری فرماید. ان شاءالله تعالی

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                                                  محمدجواد فدائی سرپرست استانداری کرمان

انتهای پیام/ح

پیام تبریک فرارسیدن عید فطر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.