سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار شورای ورزش استان فارس در شیراز

با هدف توسعه و پیشرفت ورزش استان فارس ، نخستین جلسه شورای ورزش استان در شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سعیدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز در این جلسه بیان کرد: تشکیل شورای ورزش و جوانان از مدت‌ها پیش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران اجرایی این شهرستان مدنظر بوده و امیدواریم که شکل گیری این نهاد بتواند نقطه عطفی در امور ورزش و حرکت آن به سمت نشاط جامعه و کمرنگ شدن آسیب‌های اجتماعی باشد.

علی سعیدی گفت: شیراز با جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، مستعد آسیب‌های لحظه‌ای زیادی نظیر بیکاری، حاشیه نشینی، فقر و اتباع بیگانه است و یکی از اقدامات پیشگیرانه در مقابله با این آسیب‌ها، توجه به امور ورزشی است.

وی اإضافه کرد: با در نظر گرفتن رابطه مستقیم ورزش با کاهش آسیب‌های اجتماعی، برای توسعه ورزش در شهرستان شیراز باید تلاش‌های جدی تری صورت گیرد تا شاهد کاهش اینگونه آسیب‌ها باشیم.

سعیدی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش شهرستان شیراز دستاورد‌ها و افتخارات زیادی حاصل شده است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که این افتخار آفرینی‌ها بیشتر مدیون تلاش و پشتکار خود قهرمانان و خانواده‌های آن‌ها بوده است.

لیلی دودمان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: به منظور نمایش رقابت‌های جام جهانیفوتبال ۲۰۱۸ روسیه، نخستین تلویزیون شهری روز ۲۵ خردادماه جاری در بوستان آزادی شیراز افتتاح خواهد شد.

قرار است جلسات شورای ورزش استان فارس برای بررسی هرچه بهتر مشکلات، هر ماه یک بار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

تشکیل شورای ورزش و جوانان در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.