سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دونده رکورد دار آسیا به همدان بازگشت

هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا در ورزشگاه ناگاراگاوای شهر گیفو ژاپن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سید امیر زمان پور پس از کسب عنوان سومی در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی جوانان آسیا و به همدان بازگشت.

در این مسابقات سیدامیر زمان‌پور دونده خوب استان موفق شد با ثبت زمان 14 دقیقه و 25 ثانیه و 25 صدم‌ثانیه ضمن دستیابی به نشان برنز، رکورد 17 ساله ماده 5 هزار متر جوانان ایران را که پیش از این امید مهرابی با زمان 14 دقیقه و 52 ثانیه و یک صدم ثانیه در مهرماه 1380 مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها به ثبت رسانده بود را جابه‌جا کند.

صبح دیروز این دونده پرافتخار به همدان بازگشت و در محل ورزشگاه شهدای قدس مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان و خانواده دوومیدانی استان قرار گرفت.

زمان‌پور که در این مراسم پوستر منقش به تصویر شهید علیرضا شمسی‌پور را در دست داشت، ضمن ابراز خرسندی از جابه‌جایی رکورد ایران گفت: رکورد خوبی بود و در کنار آن کسب نشان برنز نیز بسیار خوشحالم کرد.

وی افزود: سطح رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا به نسبت چهار سال گذشته قابل مقایسه نبود و حریفان آسیایی در بهترین وضعیت آمادگی در این مسابقات حضور داشتند.

وی با قدردانی از حمایت مربیان خود، بنوان، قاسمی و کلوندی افزود: به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین بین‌المللی حاصل زحمات مربیان و تلاش چند ماهه بوده است.

انتهای پیام/د.ا

بازگشت قرمان آسیا به همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.