سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بویراحمد؛

تلاش برای رفع بوی بد فاضلاب درشهرکهای پایین دست شهر یاسوج

با مشارکت اداره آب و فاضلاب، منابع طبیعی،شهرداری،محیط زیست و دفتر فنی استانداری مشکل بوی بد فاضلاب در شهرکهای پایین دست شهر یاسوج رفع می شود. ب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  فرماندار شهرستان بویراحمددر جلسه بررسی مشکلات بوی تعفن تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج از آمادگی و همکاری دستگاههای اجرایی برای رفع این مشکل خبر داد.
کناری افزود: مدتی است بوی بد نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج زندگی کردن در شهرکهای پایین دست را برای مردم این مناطق با مشکل مواجه کرده و همین امرموجب نارضایتی و اعتراض مردم ساکن این شهرکها شده است.
وی یکی از علل مهم شیوع بوی تعفن را تخلیه لجن کشها درمدار این تصفیه خانه اعلام کرد و ادامه داد: برای رفع این مشکل مقرر شد ظرف مدت یک هفته با همکاری اداره آب و فاضلاب، منابع طبیعی،شهرداری،محیط زیست و دفتر فنی استانداری مکان مناسبی در اطراف شهر یاسوج برای احداث حوضچه یا چاه جاذب و تخلیه لجن کش ها جا نمایی و اعتبار لازم برای ساخت این چاه از سوی دفتر فنی استانداری از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی  تامین شود .
کناری احداث کمر بند سبز در تصفیه خانه شهر یاسوج را یکی دیگر از مصوبات این جلسه و راهکاری برای جلوگیری ازگسترش بوی تعفن فاضلاب تصفیه خانه بیان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر ایجاد فضای سبزدراطراف تصفیه خانه، بادکشهایی نیز برای جذب بوی بد فاضلاب نصب می شود.

انتهای پیام/غ

گلایه از بوی فتضلاب در یاسوج

برچسب ها: فاضلاب شهری ، یاسوج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
خواهشا یک فکری به حال این آلایندگی های فاضلاب بکنید