مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح بخشی از شبکه توریع آب شهر سوق برای رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی این شهر طی دو سال گذشته خبر داد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اینکه آب آشامیدنی شهر سوق از طریق ایستگاه‌های چشمه سیاه چرام و از فاصله ۳۵ کیلومتری این شهر و با سه ایستگاه پمپاز تامین می‌شود، افزود: همین موضوع باعث ایجاد رسوب در بخش‌هایی از شبکه توزیع آب این شهر شده است.

سیدعلی لدنی‌نژاد گفت: خرید یک دستگاه واترجت، یک دستگاه الکترومغناطیس ضد رسوب و ۱۱ دستگاه مغناطیسی الکترواستاتیک ضد رسوب از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بود.

مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح بخشی از شبکه توریع آب شهر سوق برای رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی این شهر طی دو سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: امیدوارم که با تخصیص اعتبارات لازم این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی شهر سوق در بلند مدت از طریق سد کوثر تامین خواهد شد، گفت: با تکمیل عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر‌های دهدشت، لنده، چرام و بهمئی، مشکلات آب شرب شهر سوق نیز برطرف خواهد شد.

در ادامه نیز علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شرکت آب و فاضلاب استان خواست برای رفع مشکل شهر‌های دارای تنش آبی از جمله شهر سوق اهتمام بیشتری به خرج دهند.

لازم به ذکر است که طرح آبرسانی زمین‌های کشاورزی حومه غربی، یکی از دغدغه‌های مهم این منطقه بررسی و قرار شد در خردادماه امسال، کار خود را از سر بگیرد.

انتهای پیام/د

تامین اب شهر سوق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
آخه برادر من عکس پروژه خط انتقال نفت و گاز با سایدبوم گذاشتی مگه خبر تصویر واقعی چقدر خرج داره جز یه عکس از گوشی گرفتن و کپی پیس کردن.
به هر حال خسته نباشید