سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت در کارون

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از فعالیت 14 پایگاه برای برگزاری طرح اوقات فراغت دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را فرصتی برای تکمیل فعالیت های آموزشی و پرورشی عنوان کرد و اظهار داشت: در تابستان سال جاری 14 پایگاه وظیفه برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را در شهرستان کارون برعهده دارند.

وی شعار و محور اصلی فعالیت های تابستانی دانش آموزان را مهارت آموزی عنوان و تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه های اوقات فراغت، رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و ایجاد زمینه لازم به منظور تقویت و ارتقاء دانش مهارتی و علمی آن ها است.

مزرعه برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را در راستای تحقق ساحت های 6 گانه تربیتی سند تحول بنیادین برشمرد و بیان داشت: بیش از یک هزار و 500 دانش آموز در پایگاه های پیش بینی شده به مهارت آموزی و فعالیت های جنبی می پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون برپایی مهدهای قرآن را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش این شهرستان در تابستان ذکر و اذعان کرد: اجرای هدفمند برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی می‌تواند اثرات مثبت و مهم تربیتی برای دانش آموزان به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در بیش از 20 رشته مختلف برگزار خواهد شد، افزود: آموزش قرآن و نهج البلاغه، طراحی، گلسازی، گرافیک، رباتیک، نجوم، مهارت های پزشکی و نقاشی از جمله این رشته ها هستند.

عزیز مزرعه با اشاره به اینکه ثبت نام این کلاس‌ها از خرداد ماه آغاز شده است بیان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت از تیرماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

کلاس های تابستانه برگزار می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.