سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی

روند انتخابی تیم ملی بانوان کاراته مشخص شد

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: مرحله آخر انتخابی تیم ملی بانوان یکشنبه ۲۷ خرداد برگزار و تکلیف نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: انتخابی آخر تیم بانوان از ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در تمامی اوزان و به صورت دوره‌ای در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود تا تکلیف نفرات اعزامی به پیکار‌های قهرمانی آسیا در اردن مشخص شود.

او در تشریح نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی گفت: در وزن منهای ۵۰- کیلوگرم، نسرین دوستی با سارا بهمنیار ۳ بار رودروی هم قرار می‌گیرند و کاراته کایی که ۲ بار برنده از تاتامی خارج شود به عضویت تیم ملی در می‌آید. در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکساربه پاس کسب ۲ نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ (پاریس و استانبول) شرایطی متمایز نسبت به ۲ حریفش یعنی فاطمه چالاکی و آویشن باقری خواهد داشت. خاکسار برای عضویت در تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی و بازی‌های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل چالاکی و باقری دارد، اما آن دو باید در مصاف با هر یک از حریفانشان صاحب ۲ برد شوند.

باقری ادامه داد: در وزن ۶۱- کیلوگرم، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، شیما آل سعدی و زهره برزگر به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر پیکار خواهند کرد و کاراته کایی که بیشترین برد را کسب کند در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. در وزن ۶۸- کیلوگرم و در مبارزه پگاه زنگنه و مبینا کاویانی کاراته کایی فیکس می‌شود که صاحب ۲ برد شود و در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی همانند طراوت خاکسار به دلیل کسب ۲ نشان نقره و برنز در کاراته وان روتردام و دوبی برای قرار گرفتن در لیست اعزامی‌های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل محدثه آقایی و شنه کاظمی دارد. اما حریفانش نیاز به ۲ برد دارند. نفرات کومیته تیمی نیز با نظر لیلا بهرامی، سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود و اگر نیاز به انتخابی مجدد باشد بعد از مبارزات انفرادی اعلام و مسابقه برگزار می‌شود.

او در پایان با تاکید بر اینکه مسابقات در شرایطی  عادلانه برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد تیم ملی بانوان کاراته در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کند.

انتهای پیام/

اظهارات باقری در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.