سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور استاندار خراسان رضوی ؛

نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعداد‌های برتر خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت : دانشگاه نباید دانش آموختگانی تربیت کند که فقط جذب دستگاه‌های دولتی شوند بلکه باید هسته‌های اشتغال را تربیت کند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان در نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعداد‌های برتر خراسان رضوی افزود : حمایت از نخبگان و تسهیل ارتباط آنان با صنعت و دانشگاه برای استخدام آن‌ها در دوایر دولتی نیست بلکه هدف ظرفیت سازی برای استفاده بهتر از نخبگی آنان برای کارآفرینی و اشتغال است.

وی از تشکیل شبکه مدنی نخبگان جوان در 28 شهرستان خراسان رضوی خبرداد و ادامه داد : نخبگان باید بتوانند با ارائه راهکار در موضوعات آینده پژوهی، برای حل مشکلات و ایجاد ظرفیت برای بهره گیری از مزیت‌های خراسان رضوی کارساز باشند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در 2 برنامه پنجم و ششم توسعه بر کوچک سازی دولت تاکید شده است از این رو دانشگاه باید هسته‌های اشتغال را تربیت کند تا فعالیت‌های دانش بنیان برای اشتغال افزایی انجام دهند.

رشیدیان با تاکید بر تعامل نظام‌مند سه حوزه بخش خصوصی، مدنی و دولتی افزود : با تشکیل شبکه دانشگاهی استان در چند سال اخیر هر دانشگاه مسئولیت بررسی و ارائه راهکار در خصوص یکی از مشکلات و مسائل جدی استان را برعهده گرفته است.
 
 
انتهای پیام// ج . ر
 
 
 
 
 

دانشگاه ها باید هسته های  اشتغال را تربیت کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.