سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال ساخت بیمارستان‌ ۲۲۰ تختخوابی بم از وزارت مسکن به بهداشت

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:امروز در راستای طرح تحول سلامت ما شاهد اجرای پروژه‌های عظیم بهداشتی در نقاط مختلف کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گلمکانی معاون وزیر بهداشت در بم گفت : انقلاب ما در دوران مختلف مشکلات را به خوبی پشت سر گذاشته و ما باید القاء مثبت در جامعه ایجاد کنیم که تک تک مردم به ویژه نخبگان، دانشمندان و علما در این زمینه وظیفه داریم و مسوول هستیم.

وی افزود: در بحث بیمارستان‌ ۲۲۰ تختخوابی بم دنبال این هستیم تا ساخت این بیمارستان از وزارت مسکن به وزارت بهداشت منتقل شود تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.

علی رشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز افزود: کار دانشگاه علوم پزشکی هم در بعد وسعت و هم‌ در بعد جمعیت بسیار زیاد است که این مسئله موجب بروز مشکلاتی می‌شود و کار ما را سخت می‌کند.

وی گفت: در کلان منطقه ۸ کشور شامل کرمان و سیستان و بلوچستان سرانه تخت حدود یک درصد به ازای هر یک‌هزار نفر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: در طرح تحول سلامت افزایش کیفیت خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خواسته من از مسوولان شهرستان‌های شرق استان این است که ما را در حوزه سلامت یاری کنند.

گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم حضور یافت .

انتهای پیام/س

 

ساخت بیمارستان‌ ۲۲۰ تختخوابی بم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.