سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تربیت نیروی کارآمد و متعهد در کشور تلاش شود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، تربیت نیروی کارآمد و متعهد را از نیاز‌های امروز کشور بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست هم‎اندیشی اساتید دانشگاه‌ها و مستعدین برتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: عامل اصلی پاره‌ای مشکلات و پیشرفت نکردن بعضی فعالیت‌ها در کشور، نوع تفکر و باورها، و یا نبود بروز و ظهور و جهت‎دهی درست به باور‌های صحیح در حوزه مسئولیتی و صحنه تعامل افراد با یکدیگر است.

وی با اشاره به نقش موثر نیروی انسانی باورمند و متعهد در عرصه‌ها و موفقیت‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس افزود: نبود نیروی کارآمد، متعهد و سالم، خلأ اصلی امروز جامعه در برخی بخش‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به مسئولیت و ضرورت همکاری بخش‌های گوناگون از جمله حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها برای تربیت نیروی کارآمد، متعهد و سالم در کشور اظهار داشت: اساتید دانشگاه باید بر اساس وظیفه و باور اعتقادی، با تدبیر و برنامه ریزی فکری و تعامل و ارتباط مناسب با دانشجویان در این زمینه نقش آفرین باشند.

نکونام گفت: اساتید دانشگاه بایستی برای تربیت و ایجاد نگاه توحیدی، انس با خدای تبارک و تعالی، تعهد و باور ایمانی و اخلاقی در دانشجویان، با هدف رسیدن به جامعه ایمانی و قرآنی تلاش کنند.

انتهای پیام/م

خلأ اصلی جامعه، نبود نیروی کارآمد و متعهد در برخی بخش‎هاست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.