روز قدس فرصتی مغتنم برای عمل به یکی دیگر از وظایف جهادی و تکالیف ایمانی و اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی به شرح زیر، مردم استان را به حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

فرا رسیدن روز قدس، جمعه آخر ماه مبارک رمضان که از یادگار‌های بسیار پرثمر امام راحلمان (رضوان الله تعالی علیه) است را گرامی می‌داریم. این روز قطعاً فرصت بسیار مغتنمی برای مسلمان‌ها، مؤمنین، مؤمنات و برای جهادگران در راه خدا است که به یکی دیگر از وظایف جهادی و تکالیف ایمانی و اسلامی خودشان عمل کنند.
مسلمان یکی از وظایفشان کفر ستیزی و به هیچ عنوان با کفر و شرک و نفاق و نظام سلطه و ظالم کنار نیامدن و در پی عدالت بودن است. این از وظایف مهم هر مسلمان است و روز قدس از روز‌هایی است که مسلمان‌ها به میدان می‌آیند تا عدالت اسلامی را فریاد بزنند، تا ریشه کن شدن ظلم و ظالم را فریاد بزنند، تا کوتاه کردن دست صهیونیست‌های جنایتکار و ظالم را از سرزمین‌های مردم مظلوم فلسطین فریاد بزنند و قطعاً این حرکت هم ان‌شا الله به فضل پروردگار متعال اثر دارد.
مؤمنین همه یک یک بدانند که آمدنشان در این عرصه هم قطعاً فیض نزد پروردگار و پاداش الهی دارد و هم ثمره‎ای جهانی یعنی ریشه کن شدن نظام سلطه و صهیونیست‌ها را در پی خواهد داشت.
مسئله راهپیمایی روز قدس را ان‌شاءالله شما عزیزان جدی خواهید گرفت به ویژه امسال که آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها شاخ و شانه بیشتری کشیده و سفارتخانه خودش را به بیت المقدس منتقل کرده تا به خیال خام خودش پایه‌های رژیم صهیونیستی را مستحکم‌تر کند.
مسلمان‌ها در این فضا بیشتر، منسجم‌تر و محکم‌تر به صحنه می‌آیند و با مشت گره کرده و فریاد، انزجار خودشان را از این حرکت و در عین حال تو خالی بودن این کار پوشالی اعلام می‌کنند و همچنین به صهیونیست‌ها و به اربابان آن‌ها با صدای بلند و مشت گره کرده می‌گویند شما هر چه می‌خواهید تلاش کنید، قطعاً بدانید آب در هاون خواهید کوبید و قطعا بدانید راه به جایی نخواهید برد.
به فضل پروردگار طولی نمی‌کشد که نابودی صهیونیست‌ها و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خودشان و خانه‌های آبا و اجدادی خودشان را جهان بشریت خواهد دید. بازگشت بیت المقدس به دامان اسلام را جهان بشریت خواهد دید، این‌ها وعده‌های پروردگار است و نصرت الهی هم دنبال نصرت مؤمنین از خدا و دین خداست.
مسلمان‌ها نه تنها در ایران اسلامی بلکه در همه‌جا در خیابان‌ها می‌آیند و قطعاً خدای تبارک و تعالی هم نصرت و یاری خودش را خواهد داشت؛ بنابراین ان‌شاءالله همه یکپارچه و با وضو و با طهارت و با نیت خالص و قصد قربت و برای لبیک‌گویی به فرمان امام و ولی أمر مسلمین، رهبر معظم انقلاب و برای ادای تکلیف دینی روز جمعه همه به هم می‌پیوندیم و به فضل الهی دریای خروشانی از انسان‌های مؤمن را شکل می‌دهیم و ثمره‌اش را هم به زودی خواهیم دید.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ برابر با ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۳۹ هجری قمری در ۱۴۵ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

دعوت ‌برای حضور پرشور در راهپیمایی ‌روز قدس

برچسب ها: قدس ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار