سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برلیانس و آریو به ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه می پیوندند

  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: تفاهم نامه ورود تاکسی برلیانس و آریو به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری توسط اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با شرکت سایپا منعقد و ثبت‌نام این خودروها آغاز شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت: متقاضیان دریافت تاکسی برلیانس برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق دو سامانه‌ "توسعه ناوگان تاکسیرانی" و " یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" اقدام کنند.

سجاد سلیمانی، به نحوه واگذاری خودروهای برلیانس و شرایط شرکت سایپا برای فروش این تاکسی ها اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت های این طرح نسبت به طرح های دیگر این است که سخت‌گیری‌ها در حوزه تضامین بانکی برطرف شده است و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط شش ماه به شش ماه می‌توانند خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند. همچنین به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامی که راننده تقاضای استفاده دارد، نرخ سود متفاوت و میانگین آن حدود 16 درصد است.


وی بیان کرد:شرکت خودروساز برای متقاضیان دریافت کننده این خودرو ها 25 میلیون تومان تسهیلات با باز پرداخت 48 ماهه در نظر گرفته است و متقاضیان نوسازی خودرو می توانند برای دریافت و بهره مندی از یکی از وام های 28میلیون تومان با سود 18درصد، 25 میلیون تومان 16درصد، 20میلیون تومان 16 درصد،  15 میلیون تومان 10درصد و یا 15 میلیون تومان بدون سود و با با باز پرداخت یک ساله ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه  با اشاره به وجوددستگاه تاکسی فرسوده در این شهرگفت: تاکنون 1480 دستگاه از رده خارج و تبدیل به احسن شده است و هم‌اکنون 820 دستگاه تاکسی فرسوده در شهر کرمانشاه وجود دارد.

سلیمانی با بیان اینکه سن فرسودگی تاکسی ها طبق مصوبه هیات وزیران 10 سال است، اظهار کرد: هر تاکسی که به سن 10 سال برسد مشمول فرسودگی است و باید در طرح نوسازی شرکت کند.وی افزود:تاکسی هایی با ساخت سال 1386 مشمول فرسودگی می شوند و بنابراین مالکان تاکسی ها مشمول این فرسودگی باید برای نوسازی خودروی خود مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه  بیان کرد: هیات وزیران سال گذشته طی مصوبه ای تکلیف کرد که تاکسی ها در همان سالی که به سن فرسودگی می رسند موظفند در همان سال هم برای نوسازی مراجعه کنند و اگر برای نوسازی مراجعه ای نشود شهرداری شهر مربوطه موظف است که پروانه فعالیت آنها را لغو کند و اجازه فعالیت به آنها ندهند.

وی همچنین با بیان اینکه قیمت خودروی برلیانس حدود 43 میلیون تومان است، اظهارکرد: برای افرادی که قصد دارند از تسهیلات  تاکسیرانی استفاده کنند نرخ خودرو این قیمت است، ولی به افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی باشند مبلغ 20 میلیون ریال تخفیف داده خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز

قیمت خودروی برلیانس حدود 43 میلیون تومان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.