سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ساماندهی ورودی شهر خرم‌آباد تا ۱۰ تیر

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: ساماندهی ورودی خرم‌آباد از سمت پلدختر باید تا تاریخ ۱۰ تیرماه به‌صورت کامل انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد مرادپور  معاون عمرانی استاندار لرستان به‌منظور بررسی پیشرفت تعدادی از طرح های عمرانی استان به‌صورت میدانی از آن‌ها بازدید کرد.

وی پس از بازدید از طرح ساماندهی ورودی جنوبی شهر خرم‌آباد  بیان کرد: ساماندهی ورودی خرم‌آباد از سمت پلدختر باید تا تاریخ ۱۰ تیرماه به‌صورت کامل انجام شده و از سوی اداره راهداری تحویل داده شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: ورودی‌های هر شهر نقش بسیار مهمی بر خاطرات ماندگار در ذهن مسافرین دارند، بر همین اساس باید ورودی‌های در خور شأن برای خرم‌آباد داشته باشیم.

وی در ارتباط با طرح زیرگذر بهارستان نیز اظهار داشت: هیچ کم‌کاری و کوتاهی در روند احداث و تکمیل این طرح پذیرفتنی نیست و باید زمان مناسب تکمیل شود.

مرادپور در ارتباط با بازدید از محل احداث مجموعه رفاهی در آزادراه خرم زال نیز بیان داشت: تلاش بر این است که محل مناسبی برای احداث این مجتمع رفاهی در نظر گرفته شود تا ضمن رفع نیاز مسافرین مشکلی در بحث ترافیکی به همراه نداشته باشد.

وی همچنین در ارتباط با نقاط حادثه‌خیز این محور خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در این زمینه به‌صورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت و در اسرع وقت برای رفع آن‌ها اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

ساماندهی ورودی شهر خرم‌آباد تا ۱۰ تیر باید تکمیل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.