سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی: مصدومیتم برطرف شده است/ تمام بازیکنان آماده جام جهانی هستند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام بازیکنان ایران آماده بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ هستند و کادرفنی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی در زمین حضور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خداراشکر که افتخار این را داشتم که به عنوان بازیکن در کنار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته باشم و خیلی خوشحال هستم که به عنوان یک ایراتی در تیم هستم و می‌توانم کمک کنم. از روز نخست در تمامی تمرینات حضور داشتم و مصدومیتم برطرف شده و به طور کامل در اختیار کادرفنی هستم.

او افزود: من و تمام بازیکنان آماده بازی‌های بزرگ و این رویداد جهانی هستیم و کادرفنی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی در زمین حضور یابد. تمام بازیکنان تلاش شان را می‌کنند تا به تیم ملی کمک کنند و مطمن باشید این اتفاق در تمامی بازی‌ها رخ خواهد داد. تلاش کرده ایم تا بهترین عملکرد را در تمام بازی‌ها داشته باشیم و مردم هم دوست دارند تا تیم نتیجه بگیرد و بازی‌های خوبی انجام دهد. تلاش تمام بازیکنان هم همین بوده و امیدواریم با حمایت مردم بتوانیم بازی‌هایی در حد نام تیم ملی انجام دهیم تا نام ایران سرافراز باشد.

ابراهیمی در پایان گفت: همیشه تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و هنوز هم بازی‌ها آغاز نشده که به، اما و اگر فکر کنیم. بازی به بازی فکر می‌کنیم و اکنون هم تمام تمرکزمان روی دیدار مقابل مراکش است و تا پایان هم همین ذهنیت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیمی درباره تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.