سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندارخراسان رضوی؛

فرمانداران و کارگزاران نقش اساسی در پررنگ کردن اعتماد و امید مردم دارند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: دشمنان نظام دنبال ناامید کردن مردم هستند از این رو فرمانداران و کارگزاران نقش اساسی در پررنگ کردن اعتماد و امید مردم دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نوروزیان در نشست بامسئولان استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که دچار خطای در محاسبه نشویم افزود: دشمنان دنبال و بزرگ نمایی هستند و مسئولان باید در راه انجام وظیفه ثابت قدم و باشند تا مقابل تهدیدات دشمنان منفعل عمل نکنند.

وی گفت: بر اساس نتایج پیمایش سرمایه اجتماعی در سال 95، مردم بیشترین رضایتمندی را از امنیت حاکم بر کشور داشته اند، اما دشمنان نظام بویژه آمریکا با خروج از برجام بشدت دنبال ناامید کردن و ضربه زدن به امنیت و اعتماد مردم هستند.

 معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی معضلاتی مانند اعتیاد، بیکاری، حاشیه نشینی و طلاق را دشمنان اصلی در داخل کشورخواند و گفت :برای اینکه به دست دشمنان بیرونی بهانه ندهیم باید با اتحاد وانسجام این گرفتاری‌ها را رفع کنیم.

وی افزود: قدرت نیرو‌های مسلح از بهترین عناصر مقابله با تهدید‌های دشمن است، ولی درکنار نیرو‌های مسلح باید ازمشارکت واتحاد مردم و در تامین امنیت بهره جست.

وی با اشاره بر نقش پررنگ رسانه‌ها گفت: امروزه رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و مجازی حرف اول را می‌زنند و حضور فعال همراه با ابتکار عمل در حوزه رسانه‌ای از ضروریات است.

انتهای خبر// ر. ق

نشست معاون سیاسی استاندار بامسئولان خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.